۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۹۴۱۳
حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان:

​با پشتيباني مردم از نظام، دشمنان شکست خواهند خورد/ ۹ دي حماسه مردمي بر عليه توطئه هاي دشمنان است

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: روز ۹ دي، حرکتي از سوي دشمنان قبل از سال ۷۸ در دولت اصلاحات با هدف براندازي نظام صورت گرفت، دشمن تصور کرد با هدف قرار دادن دانشجويان برنامه هاي خرابکارانه خود را عملي کند، طرح کشته سازي را مطرح کردند در حالي که حتي يک نفر هم در آن جريانات کشته نشد.
​با پشتيباني مردم از نظام، دشمنان شکست خواهند خورد/ ۹ دي حماسه مردمي بر عليه توطئه هاي دشمنان است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته ضمن رعايت تقواي الهي با اشاره به سخن حضرت اميرالمومنين(ع) که در روايتي خطاب به همه مردم  فرمودند: همه فرزندانم، خانواده ام و همه کساني که اين نوشته من به آنها مي رسد به تقواي الهي، مديريت بر امور و اصلاح بين خودتان سفارش ميکنم.

وي افزود: چند نکته در مورد اين سفارش مهم حضرت اميرالمومنين(ع)  وجود دارد: اختلاف انسان با خودش که عامل بسياري از مشکلات است؛ اختلاف انسان با خانواده اش که از دلايل اين اختلاف لجاجت، بي مسئوليتي، سخن چيني و غيبت، خودبزرگ بيني و تحقير ديگران،  است که باعث از بين رفتن امنيت و آرامش در زندگي مي شود.

خطيب نماز جمعه لردگان‌ با اشاره به مناسبت هاي تقويمي به روز ثبت احوال اشاره داشت گفت:  روز ثبت احوال کشور را در پيش داريم که اين روز را بر همه عزيزان و تلاشگران در  اداره ثبت احوال شهرستان لردگان تبريک عرض مي کنم.

امام جمعه لردگان به حماسه نه دي ماه نيز اشاره داشت افزود: روز ۹ دي: حرکتي از سوي دشمنان قبل از سال ۷۸ در دولت اصلاحات با هدف براندازي نظام صورت گرفت، دشمن تصور کرد با هدف قرار دادن دانشجويان برنامه هاي خرابکارانه خود را عملي کند، طرح کشته سازي را مطرح کردند در حالي که حتي يک نفر هم در آن جريانات کشته نشد. 

وي اشاره داشت: در دانشگاه ميتينگ برگزار مي کردند و بر عليه ارزش هاي نظام صحبت مي کردند، در صدد بودند تمام دانشگاه، دانشجويان، دانشگاه را ابزاري بر عليه نظام کنند و اين خود دانشجويان بودند که برنامه و نقشه دشمن را خنثي کردند،پس از ده سال مجددا در انتخابات سال ۸۸ مسئله تقلب را به صورت گسترده مطرح کردند، پس از انتخابات پيراهن عثمان را علم کردند و به دنبال آشوب در کشور بودند.
همزمان دو جريان اصلاح طلبي به رهبري رئيس دولت اصلاحات و رئيس دولت کارگزاران در کشور شکل گرفت که هر دو را آمريکايي ها، صهيونيست ها و سعودي ها حمايت مي کردند. 

امام جمعه لردگان گفت: اين چند جريان يک جنگ احزاب بزرگ را بوجود آوردند اما در نتيجه تمام اين برنامه ها و نقشه هاي دشمن در ۹ دي با حضور حماسه ساز مردم شکست خورد، مردم به دفاع از عاشورا پرداختند، از آن سال به بعد دشمن عاشورا را هدف قرار دادند و هر سال به يک بهانه در صدد کمرنگ کردن فرهنگ عاشورايي هستند.

حجت الاسلام رحماني تصريح نمود: نشانه ديگري که هدف قرار دادند نيروهاي مسلح بود، برخي تلاش مي کردند به بهانه هاي مختلف از جمله هزينه هاي زياد نيروهاي مسلح را ضعيف کنند اما در اين توطئه هم شکست خوردند و امروز نيروهاي مسلح در اقتدار کامل است. 

يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در پايان تاکيد کرد: ان شالله دشمن در اين توطئه آخر هم شکست خواهد خورد و با پشتيباني مردم از اين مرحله سخت هم عبور خواهد کرد و گره مشکلات باز خواهد شد و طرح براندازي نظام که توسط دشمنان مطرح مي شود به زباله دان تاريخ خواهد پيوست و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عزت و اقتدار خواهد ماند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۰۴:۲۱

24 Dec 2021