۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۹۴۱۱
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

مهمترين نياز ضروري جامعه امروزي ايجاد روحيه اميد آفريني است

حيدري در جلسه شوراي اداري و برنامه ريزي شهرستان لردگان گفت: حفظ کرامت انسان‌ها و برخورد خوش با ارباب‌رجوع در دستگاه‌هاي اجرايي مي‌تواند روحيه اميد بين مردم را تقويت و پيوند بين مردم و حاکميت را بهبود بخشد.
مهمترين نياز ضروري جامعه امروزي ايجاد روحيه اميد آفريني است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ غلامعلي حيدري، استاندار چهارمحال و بختياري امروز (پنج شنبه 2 دي ماه 1400) در جلسه شوراي اداري و برنامه ريزي شهرستان لردگان گفت: امروز دشمن با شيوه هاي مختلف و با تهديد هاي مدرن در تلاش است که بين مردم نااميدي را القا نمايد، شما مردم با بصيرت و انقلابي بايد تلاش کنيد تيغ دشمن را کند کنيم و توطئه دشمن را خنثي کنيم و مستحکم همچون ايثارگران و شهدا در دوران دفاع مقدس ايستادگي کنيم.

حيدري افزود: نقش شما مردم، ايثارگران و مسئولين نقش مهمي است، يکي از شيوه هاي دشمن که مي خواهد به اين راه برسد مي‌خواهد دولت مردمي آقاي رئيسي که با حضور حماسه مردم به حمدالله به ثمر نشست، تلاش مي‌کند با توطئه‌ها و فضاسازي و با تبليغات و با شيوه هاي ناجوانمردانه به بهانه ها و  مشکلات مختلف از قبيل مشکلات صنفي نارضايتي ها و درگيري ها، دولت را به حاشيه بکشانند و در گام هاي بعدي مشکلات را سياسي و امنيتي بکنند.

استاندار بيان داشت: خيلي از اين برنامه هاي سازماندهي شده است در اتاق فکر هايي که در سازمان سياه است آنها مي خواهند کاري کنند که دولت فرصت نداشته باشد خوب فکر کند و که خوب طراحي مي کند.

وي، بيان داشت: بعد از پيروزي انقلاب علي‌رغم همه فشارها و مشکلات، جنگ و تحريم ها گام‌هاي بلندي و گام‌هاي بزرگي در شهرستان، استان و کشور رقم خورد که اين به برکت انقلاب اسلامي به برکت خون شهداي انقلاب و دفاع مقدس با هدايت گري هاي امام راحل و مقام معظم رهبري يکي پس از ديگري اين پيشرفت ها در کشور را شاهد و نظاره گره بوديم.

غلامعلي حيدري تصريح کرد: امروز دشمن در ۲۵۰ رسانه فارسي‌زبان شبانه روز بر عليه مردم و انقلاب دارند توطئه مي‌کنند و تلاش دارند بين نظام و مردم و حاکميت شکاف ايجاد کنند و مردم را نااميد و سرخورده بکنند لذا بايد همانند شهدا و ايثارگران با همان انگيزه و با همان پيشينه با مشکلات جنگيد و سربلند دانه پيش برويم و کشورمان را به عنوان الگوي مدل موفقيت به جهان نشام بدهيم.

 وي گفت: اگه مي خواهيم کشوري پويا و تحولات و اقداماتي در کشور رغم بخورد نياز به مديران انقلابي، جهادي و نيازمند مديراني که روحيه مبارزه با فساد داشته باشند و دغدغه مردم را خوب بشنوند دارد و از همه مديران خواست از توان و ظرفيت‌هاي نخبگان استفاده کرد تا شاهد تحولات خوب در کشور  ياشيم .

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: برخي پروژه‌ها با گذشت ۹ ماه از سال هنوز عملياتي نشده‌اند که بايد برنامه زمان‌بندي براي فعال شدن اين طرح‌ها ارائه شود و عملياتي شدن آن‌ها در دستور کار قرار گيرد.

وي گفت: برطرف کردن موانع پيشرفت طرح‌هاي مختلف به‌ ويژه در بخش توليد استان جزو اولويت‌هاي اصلي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي باشد تا از برگشت اعتبارات جلوگيري شود.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۳۷:۱۹

23 Dec 2021