۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۹۳۴۶
با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی:

پروژه ویناس هفته اول دیماه امسال به بهره برداری می رسد

دکتر سید علی هاشمی، مدیر شرکت کلارمایه در جمع خبرنگاران گفت: تست سرد و گرم پروژه ویناس شرکت کلارمایه با موفقیت انجام شد و اکنون آماده تست‌های نهایی و پیش‌راه‌اندازی پروژه هستیم. ان‌شاا... در هفته اول دیماه فاز اول این پروژه به بهره برداری می رسد.
پروژه ویناس هفته اول دیماه امسال به بهره برداری می رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر سید علی هاشمی، مدیر شرکت کلارمایه در جمع خبرنگاران گفت: تست سرد و گرم پروژه ویناس شرکت کلارمایه با موفقیت انجام شد و اکنون آماده تست‌های نهایی و پیش‌راه‌اندازی پروژه هستیم، ان‌شاا... در هفته اول دیماه فاز اول این پروژه به بهره برداری می رسد.
 
مدیر شرکت کلارمایه افزود: علیرغم مشکلات و سختی ها، با سرمایه گذاری200 میلیارد ریالی و با تلاش شبانه روزی متخصصان و نیروهای بومی توانستیم تست های ابتدایی فاز اول خط تولید ویناس را با موفقیت پشت سر بگذاریم و اکنون آماده انجام تست های نهایی هستیم. 
 
هاشمی در ادامه اعلام کرد: با بومی سازی تکنولوژی خط تولید ویناس و بهره گیری از متخصصان و نیروهای بومی و بهره برداری از این خط تولید، ان‌شاا... بتوانیم ضمن صادرات این محصول، سالانه از خروج ٣٠٠ هزار دلار ارز جلوگیری کرده و با عرضه محصول ویناس در بازار، گام مهمی در تولید مکمل های خوراک دام و طیور و کودهای کشاورزی برداریم. 
 
مدیر شرکت کلارمایه ضمن ابراز امیدواری گفت: در تلاش هستیم تا فازهای بعدی این پروژه عظیم را در ماه های آینده به بهره برداری برسانیم تا علاوه بر رفع معضل آلودگی با تولید محصولات جدیدی چون عصاره مخمر، ضمن ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و رونق بخشی به اقتصاد منطقه، از خروج سرمایه از کشور جلوگیری کنیم. 
 
گفتنی است تولید این محصول علاوه بر رفع آلودگی، 18 کاربرد صنعتی دیگر دارد که عمده آن در صنایع تولید خوراک دام و آبزیان و کودهای کشاورزی است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۵:۵۷

14 Dec 2021