۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۹۳۳۱
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لردگان خبر داد؛

معدوم‌سازی 20 هزار قليان و متعلقات آن در لردگان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و در راستای نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و تصميمات ستاد پيشگيری از کرونای شهرستان و طرح ممنوعيت مصرف قليان در ايام کرونا درسطح شهرستان لردگان تعداد 20 هزار قليان و متعلقات آن با همکاری نيروی انتظامی جمع‌آوری و در محل دفن زباله شهر معدوم شد.
معدوم‌سازی 20 هزار قليان و متعلقات آن در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ فريبرز جباري سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان اظهار کرد: مصرف مواد دخانی سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازد و بهتر است عرضه انواع ان در اماکن عمومی ممنوع گردد تا بتوانیم در راه سلامتی جامعه قدم های اولیه را برداریم.

وی به مراکز عرضه قلیان در سطح شهر و روستاهای شهرستان اشاره نمود و ابراز داشت: در نشست های متعددی که با نهادهای مربوطه برگزار نموده اییم، خواستار ممنوعیت عرضه قلیان در اماکنی به نام قلیان‌سرا شده ایم که در این باره از طریق گشت های اختصاصی بر این اماکن نظارت صورت گرفته است.

جباري اشاره داشت: با حضور اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و در راستاي نظارت بر پروتکل‌هاي بهداشتي و تصميمات ستاد پيشگيري از کروناي شهرستان و طرح ممنوعيت مصرف قليان در ايام کرونا درسطح شهرستان لردگان تعداد 20 هزار عدد قليان و متعلقات آن با همکاري نيروي انتظامي جمع‌آوري و در محل دفن زباله شهر معدوم شد.

انتهای پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۵:۵۲

13 Dec 2021