۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۹۲۴۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛

راه برون رفت از خاموشی های احتمالی برق مدیریت مصرف آن است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف برق و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق، راه برون رفت از خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف است.
راه برون رفت از خاموشی های احتمالی برق مدیریت مصرف آن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با اشاره به شرایط سخت زمستان جاری و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی و از جهتی کمبود سوخت نیروگاه های تولید برق ، راهکارهای مدیریت مصرف در بخش های مختلف از جمله صنایع خانگی ، اداری ، اصناف و... بررسی و تشریح شد.
 
وی با تأکید بر اینکه سعی بر این است که در زمستان جاری خاموشی نداشته باشیم گفت:  با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف برق و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق،  راه برون رفت از خاموشی های احتمالی را  مدیریت مصرف عنوان کرد و افزود : از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین برقی پایدار و مطمئن  و مدیریت پیک بار زمستان، می توان به  تعدیل و اصلاح ۲۷۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر باتوان مصرفی ۶,۱ مگاوات ، اطلاع رسانی های جامع باهدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف ، جلب مشارکت مشترکین پرمصرف در بخش های مختلف ، کنترل مصرف انرژی کلیه ادارات،  خاموشی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی و تزیینی،  استفاده از ظرفیت مولدهای خود تامین  مشترکین در بخش‌های مختلف و ...  اشاره کرد. 
 
گفتنی است بر اساس گزارش منتشره شرکت توانیر،  شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در زمینه مدیریت و رعایت سقف پیک بار مصرف برق در تابستان گذشته ، رتبه اول شرکت های توزیع کشور را کسب کرد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۶:۲۶

1 Dec 2021