۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۹۲۳۰
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ضرورت آموزش دانش آموزان در مواقع خطر

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت و خطرات ناشی از زلزله مانور زلزله با هدف آموزش به دانش آموزان در مواقع خطر برگزار شد.
مانور زلزله در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ضرورت آموزش دانش آموزان در مواقع خطر
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه مانور زلزله مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که در سال های گذشته شاهد زلزله های مکرر بوده ایم و همین امر باعث شده که اهمیت زلزله را بیش از بیش برای ما مهم کند .
 
وی با اشاره به اینکه لحظه وقوع زلزله و بعد از آن بسیار مهم است تصریح کرد: هرچقدر بتوانیم زلزله را خوب مدیریت کنیم بازهم مردم نگاهشان به دولت است و گاها نگرانی های نیز در پی دارد.
 
قائد امینی عنوان کرد: با توجه به اینکه قشر عظیمی از مردم دانش آموزان هستند  باید بتوانیم به شکل جدی دانش آموزان را در زمینه ایمنی آگاه کنیم و به آن ها آموزش های لازم را فرا دهیم تا بتوانیم از خیلی عواقب جلوگیری کنیم.
 
 وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در سال های اخیر دستگاه های مرتبط از جمله هلال احمر، آتش نشانی و اداره برق و گاز همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته اند گفت: همه دستگاه ها با ما همکاری لازم را داشته اند تا بتوانیم آموزش ها را بصورت جدی دنبال کنیم.
 
وی تاکید کرد: ما باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا دانش آموزان اطلاعات درستی را کسب کنند و تا حدودی خود را در عواقبی که زلزله برای آن ها اتفاق می افتد خودشان را حفظ کنند.
 
قائد امینی در پایان خاطر نشان کرد: مانور زلزله در همه مدارس انجام می شود اما ما بصورت نمادین در مدرسه شهید لندی این مانور را انجام داده ایم چراکه ایشان یکی از امدادگران نمونه بود که توانست بدرستی نقش امداد گری را ایفا کند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۴۱:۱۶

29 Nov 2021