۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۹۲۲۴
نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد؛

تمدن سازی از وظایف اصلی ما است/عمق ندای قرآن، برای فرهنگسازی عبودیت

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گفت: تمدن سازی از وظایف اصلی ما است و باید به دنبال همان تمدنی باشیم که انبیا و امامان ما بدنبال آن بودند.
تمدن سازی از وظایف اصلی ما است/عمق ندای قرآن، برای فرهنگسازی عبودیت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: کسانی که به معنای راستین دغدغه انقلابی دارند باید نقشی را در محله ها بیافرینند تا مساجد به برکت وجود این افراد رونق پیدا کرده و در محله و مسجد بتوان کادر سازی کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: تا انسانی با بصیرت ، با فضیلت و مومن نباشد نمی تواند پای کار انقلاب اسلامی بایستد ، موتور محرکه در تمام امور ایمان است.

وی بیان کرد: محور اصلی این تفکر انقلابی ، باور دینی و ایمان قلبی مساجد و محلات است ، این امر ضروری است و امروز ما واقعا باید به آن اقبال جدی داشته باشیم.

نکونام عنوان کرد: ما نباید تشکیلات را به سمت اداری و یک مجموعه نشست و بر خواست خارج از نگاه الهی سوق دهیم ، برای اینکه پای جوانان در مسجد مستحکم و مستقر شود باید زمینه ها را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: کار اصلی باید در مسجد و محله ، در میان مردم ،جوانان و نوجوانان و مومنین محله صورت گیرد و باید این ها فعال شوند تا مساجد و محلات رونق پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: عوامل محرکه در این امر دیندارانی هستن از خود مردم ، متولیان پرانگیزه ، هیات های مذهبی ،تشکل های انقلابی ، تشکل بسیج ، تشکل دانشجوها و تشکل جوانان و نوجوانان که باید پای کار بیایند و آتش به اختیار برای محله محوری و مسجد محوری کردن استان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تمدن سازی از وظایف اصلی ما است و باید به دنبال همان تمدنی باشیم که انبیا و امامان ما بدنبال آن بودند.

نکونام افزود: عمق ندای قرآن برای فرهنگسازی عبودیت است ، بنده باشید تا رستگار شوید و تمدن انسانی را در میان خودتان حاکم کنید ، در این راه با ادبیات قرآن انس بگیرید و در سایه آن حرکت کنید.

وی در آخر افزود: حتما بدانید بدون کمک مردم کار نشدنی است ، سنگ اندازی ها در کار دولت مردمی آغاز شده و از گذشته خیلی بیشتر است ، این دولت به سمت هدف می رود و بدرستی هدف ها را شناخته است ، پس وقتی یک مجموعه ای درست هدفگیری کرد، دشمنی ها هم افزایش پیدا می کند و  راه مقابله با این دشمنی ها مردمی بودن است.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۴:۱۷

29 Nov 2021