۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۹۲۲۳
بسته ورزشی/

روزهای پُرکار ورزش چهارمحال و بختیاری

در روزهای گذشته شاهد رونق ورزش در رشته‌های مختلف بودیم و ورزشکاران این استان توانستند در میادین گوناگون ورزشی عملکرد مناسبی به ثبت برسانند.
روزهای پُرکار ورزش چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ در روزهای گذشته شاهد رونق ورزش در رشته‌های مختلف بودیم و ورزشکاران این استان توانستند در میادین گوناگون ورزشی شامل والیبال، دو و میدانی، بسکتبال و... عملکرد مناسبی به ثبت برسانند.

 
برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی چهارمحال و بختیاری

 
نخستین دیدار مسابقات والیبال قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهر فرخشهر برگزار شد.
 
تیم هیات والیبال بروجن در مسابقات ۴ نفره به میزبانی شهر فرخشهر در اولین دیدار خود با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم شهدای منطقه ۳۲ شهرکرد گذشت.
 
 
ورزشکار چهارمحالی نایب قهرمان مسابقات دوی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت
 
مسابقات دوی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت با حضور ۶۰۰ دونده زن و مرد در مجموعه ورزشی آزادی بطور مجزا در دو مسیر ۵ کیلومتر و ۱۵ کیلومتر برگزار شد.
 
در بخش آقایان روح الله امانی دونده استان از بروجن در مسابقات دوی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت مدال برنز را از آن خود کرد.
 
همایش پیاده روی دختران بسیجی ورزشکار در گندمان
 
به همت هیات بومی و محلی و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیاده روی دختران بسیجی ورزشکار گندمان جهت حضور در نماز جمعه گندمان با حضور ۴۳ نفر روز جمعه ۵آذرماه برگزار شد.
 
 
از برترین مربیان و ورزشکاران اخلاق مدار بسیجی چهارمحال و بختیاری تجلیل شد
 
به همت سازمان بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد از مربیان و ورزشکاران مروج اخلاق در بخش آقایان و بانوان استان با حضور مسئولین استانی تقدیر به عمل آمد.
 
در این برنامه از آرش آذرمهر، سامان عابدی و مریم خلجی به عنوان مربیان برتر اخلاق و سکینه مهدی زاده و مریم ترکی به عنوان ورزشکار اخلاق مدار شهرستان شهرکرد، علی حیدری و سمیه محمودی مربیان برتر اخلاق شهرستان فارسان، فاطمه اکبری و یونسعلی هاشمی مربیان برتر شهرستان بن، راشد بهرامیان و کوثر ظفریان مربیان برتر اخلاق شهرستان اردل و علیرضا برمایون و زهرا منصوری ورزشکاران اخلاق مدار شهرستان بروجن تجلیل شد.
 
 
برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی المپیاد استعدادهای برتر استان در بروجن
 
مسابقات بسکتبال انتخابی المپیاد استعدادهای برتر استان با حضور 7 تیم در سالن ورزشی تندگویان برگزار و تیم‌های برتر معرفی شدند.
 
این مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ شهرستان بروجن جهت انتخابی المپیاد استعداد های برتر استان با حضور ۷ تیم شاهد 1، شاهد 2، قاسم‌ابوالحسن 1، قاسم ابوالحسن 2، فارابی، طاهری و اندیشه برگزار شدند.
 
 
ناکامی تیم ملی‌پوشان شهرکرد در رقابت‌های ليگ برتر فوتبال بانوان کشور
 
تیم ملی‌پوشان شهرکرد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه ۵ آذرماه به مصاف تیم زارع باتری سنندج رفت.
 
دختران هم‌استانی نتوانستند در این بازی از سد حریف قدرتمند خود بگذرند و دومین شکست را در پرونده خود ثبت کردند.
 
این بازی 7 بر 0 به سود تیم میزبان به پایان رسید و تیم ملی‌پوشان شهرکرد دو شکست و یک تساوی را در جدول این مسابقات ثبت کرد.
 
 
برگزاری مسابقات تنیس روی میز در شهرکرد به مناسبت هفته بسیج
 
مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت هفته بسیج در محل سالن تنیس روی میز شهرکرد با حضور تیم‌های فنی حرفه ای، تامین اجتماعی، آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد و آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد روز  پنجشنبه چهار آذرماه برگزار شد.
 
حضور تیم دارت جوانان چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی دارت کشور
 
ورزشکاران دارت چهارمحال و بختیاری در قالب سه تیم دختران، پسران و ترکیبی در مسابقات قهرمانی دارت کشور به میزبانی استان فارس شرکت کردند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۴:۰۶

28 Nov 2021