۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۹۲۲۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

افتتاح 103 خانه هلال در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای راه‌اندازی خانه‌های هلال در استان چهارمحال و بختیاری، جمعا 103 خانه‌ هلال فعال در سطح محله‌ها، روستا‌ها و شهر‌های استان افتتاح و راه‌اندازی شده است.
افتتاح 103 خانه هلال در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ ایرج کیانی بروجنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خانه‌های هلال به‌منظور ارتقای سطح آمادگی و تاب‌آوری جوامع محلی و با رویکرد مدیرت حوادث و سوانح در جامعه افتتاح می‌شوند.
 
وی افزود: جمعیت هلال احمر در جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر بر آن است تا با تأسیس خانه‌های هلال در شهرها و روستاها جامعه هدف بیشتری را تحت آموزش قرار دهد.
 
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: فلسفه ایجاد خانه‌های هلال توانمندسازی جوامع است و اگر حادثه‌ای در یک منطقه رخ دهد، اولین حاضرین در صحنه اعضای همان خانه هلال محله و شهر هستند.
 
کیانی اضافه کرد: در اینجا خانواده زندانیان چه از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دچار مشکلات زیادی هستند که همکاری جمعیت هلال احمر می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل نمود چرا که یکی از وظایف اصلی جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است.
 
 وی بیان کرد: از ابتدای راه‌اندازی خانه‌های هلال در استان چهارمحال و بختیاری، جمعا 103 خانه‌ هلال فعال در سطح محله‌ها، روستا‌ها و شهر‌های استان افتتاح و راه‌اندازی شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۱

28 Nov 2021