۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۹۱۵۳
مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ارائه برنامه‌های مدون برای برقراری آب پایدار از سوی وزارتخانه‌های نیرو، کشاورزی و صمت

مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه وزارت نیرو مقرر شد برای حل مشکلات مردم استان‌ها به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان و برقراری آب پایدار برنامه‌های کوتاه، میان و دراز مدت توسط کارگروهی به نمایندگی از وزاتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ارائه شود.
ارائه برنامه‌های مدون برای برقراری آب پایدار از سوی وزارتخانه‌های نیرو، کشاورزی و صمت
به گزارش جهانبین نیوز؛ فردوس کریمی مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، درخصوص پیگیری مطالبات مردم این استان در حوزه آب، اظهار کرد: جلسه بسیار مهمی در وزارت نیرو برگزار شد، این جلسه به دنبال سفر وزیر نیرو درخصوص مشکلات استان‌ها در بحث آب صورت گرفت.
 
وی افزود: این جلسه با حضور وزاری نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان محیط زیست کشور، مدیرعامل آبفای کشور، معاونان وزرا، استانداران استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد و اصفهان و مدیران استانی آب منطقه‌ای تشکیل شد.
 
مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت موجود حوزه زاینده‌رود ارائه شد و در ادامه استانداران استان‌ها هر کدام پیرامون مشکلات، تنش‌های آبی و معضلات ناشی از انتقال بین حوزه‌ای آب مطالبی بیان کردند.
 
کریمی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد برای حل مشکلات مردم استان‌ها به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان و برقراری آب پایدار برنامه‌های کوتاه، میان و دراز مدت توسط کارگروهی به نمایندگی از وزاتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ارائه شود.
 
وی بیان کرد: از اعضای نشست خواسته شد تا متناسب با مصالح مردم، با وحدت و همدلی در جهت عدالت‌خواهی گام بردارند تا مشکلات مردم برطرف شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۱:۰۳

23 Nov 2021