۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۹۱۴۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

100برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل برگزار مي شود/هفته بسيج فرصتي است براي نشان دادن توانمندي‌هاي بسيج

سید محمود موسوی از برگزاري 100 عنوان برنامه فرهنگي و ورزشي به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
100برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل برگزار مي شود/هفته بسيج فرصتي است براي نشان دادن توانمندي‌هاي بسيج
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان اظهار داشت: امسال دومين سالي است که برنامه هاي هفته بسيج تحت تاثير شيوع ويروس کرونا برگزار مي شود و شعار محوري اين برنامه ها "بسيج پاره تن مردم" است.

موسوي افزود:يکي از ويژگي‌هاي مهم بسيج انعطاف‌پذيري آن است و اين نيروي مردمي در تمامي حوزه‌هاي فرهنگي، جنگ نرم و جنگ سخت فعاليت دارد و امام راحل نيز اين سازمان مردمي را براي احياي اسلام تاسيس کرده است.

وي با اشاره به اينکه بسيج شهرستان اردل در همه موارد برادري خود را ثابت کرده و کمک کار مردم و مسئولان بوده است، اذعان کرد:هفته بسيج فرصتي است براي نشان دادن ظرفيت ها و  توانمندي‌هاي بسيج  و ارائه ارزش هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به نسل جوان است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاري  100 برنامه فرهنگي و ورزشي به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد و گفت: عطرافشاني گلزار شهدا،برگزاراي يادواره شهدا،حضور سازمان يافته حلقه هاي شجره صالحين در نمازعبادي سياسي روز جمعه، رزمايش اقتدار بسيج ، برگزاري مسابقات ورزشي،افتتاح پروژه هاي بسيج سازندگي و سرکشی از خانوده شهدا و ایثارگران از برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۷:۵۲

22 Nov 2021