۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۹۱۳۴
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تداوم بارش‌ها تا روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی فعال در استان اواخر روز دوشنبه و اوایل روز سه‌شنبه به تدریج از استان خارج می‌شود و با خروج آن برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما و در برخی از نقاط مستعد پدیده مه را هم شاهد خواهیم بود.
تداوم بارش‌ها تا روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌‍وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بارندگی‌ها از نیمه غربی و شمال غربی استان شروع شده است.
 
وی تصریح کرد: انتظار است طی امروز و فردا اکثر نواحی الستان شاهد بارش باران و در نواحی مرتفع و کوهستانی بارش برف باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بارش برف در گردنهها می‌تواند باعث اختلال در ترددهای جاده‌ای شود و بر همین اساس به رانندگانی که قصد سفر به نواحی کوهستانی را دارند توصیه می‌شود تجهیزات لازم زمستانی ازجمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
 
چراغ‌پور یادآور شد: شدت بارش‌ها برای نیمه غربی، شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، قسمت‌هایی از فارسان، قسمت‌هایی از کیار و همچنین نیمه جنوبی، شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا پیش‌بینی می‌شود، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.
 
وی بیان داشت: به عشایر، دامداران و گردشگران توصیه می‌شود طی این مدت در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند، همچنین از صعود به ارتفاعات طی این مدت خودداری شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این سامانه اواخر روز دوشنبه و اوایل روز سه‌شنبه به تدریج از استان خارج می‌شود و با خروج آن برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما و در برخی از نقاط مستعد پدیده مه را هم شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۸:۳۳

21 Nov 2021