۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۹۱۲۸
به مناسبت هفته بسیج ؛

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری بیانیه صادر کرد

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.
سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری بیانیه صادر کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آستانه فرارسیدن هفته مبارک بسیج با صدر بیانیه ای،سالروز تشکیل شجره طیبه ی بسیج را به مردم بسیجی و لشکریان مخلص خدا تبریک گفت، این بیانیه را با هم مطالعه کنیم...

حضرت امام خميني (ره): 
اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد،چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

 امام خامنه‌ای (مدظله العالی):
هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

هفته بسیج فرصت بسیار ارزشمندی است تا آحاد مردم و مسئولان با تأمل در فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌ی تاریخی به شمار می‌رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در گام دوم انقلاب، برای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید ولایت،منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) حرکت کنند.
هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی، ایثار، فداکاری و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است، با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت بسیج، که با دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه جانبه موسس انقلاب اسلامی برای پاسداری از اسلام ناب و انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد، نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه به عنوان یک نهاد تبدیل کننده تهدید ها به فرصت ها در عرصه‌های مختلف هستند.
بسیج بزرگترین شبکه مردمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا است که برای رفع نیازهای انقلاب اسلامی و گره گشایی از مشکلات مردم در عرصه‌های مبارزه با ویروس منحوس کرونا،کمک مومنانه، خدمت رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان، همچنین مردم یاری و مردم داری در فشارهای سخت اقتصادی و نیز در عرصه های علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی، در وسط میدان حضوری فعال و بی بدیل دارد.
بسیج به موتور محرکی در راه رشد،پیشرفت و نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الهام بخش نیروهای مخلص و ولایی کشور، معنابخش شکستن سدها و عبور از گردنه های یأس و ناامیدی و به نمادی از تحقق شعار "مامی توانیم"تبدیل شده که در تمامی عرصه ها از تولید گرفته تا خدمات؛ حراست از کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت، حضور در عرصه های علمی، فنی و دستیابی به علوم روز حقانیت آن به اثبات رسیده است. دراین مسیر عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی در فراسوی مرزها نیز  حاکمیت سلطه شیطان بزرگ و متحدانش بویژه رژیم جعلی اسراییل را دچار چالش و افول کرده است.
 بروز و ظهور جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا که الگو گرفته از بسیج می‌باشد، نجات بخش و هدایتگر ملت‌های مستضعف جهان است تا از زیر یوغ مستکبران و ظالمان عالم خود را برهانند و استقلال و آزادی خود را دوباره بدست آورند.
سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته‌ مبارک بسیج و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر،عبور از گردنه های سخت تحریم و تهدید و فشار جبهه استکبار را در گرو روحیه ولایی، انقلابی و فرهنگ بسیجی می داند و به تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، اعلام می دارد، ما پاسداران و بسیجیان استان چهار محال وبختیاری آماده ایم تا در راه مقابله با مشکلات و غلبه بر تحریم ها، حامی مردم و یاور مسئولان در هر عرصه و زمان و مکانی باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۹:۴۳

20 Nov 2021