:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شورا عالي انقلاب فرهنگي مرکز فرماندهي فرهنگ در يک قرارگاه ملي و تأثيرگذار است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۹۱۱۵
امام جمعه موقت شهر فارسان

شورا عالي انقلاب فرهنگي مرکز فرماندهي فرهنگ در يک قرارگاه ملي و تأثيرگذار است

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: شورا عالي انقلاب فرهنگي مرکز فرماندهي فرهنگ در يک قرارگاه ملي و تأثيرگذار است که متأسفانه تاکنون به‌درستي آن پرداخته نشده است.
شورا عالي انقلاب فرهنگي مرکز فرماندهي فرهنگ در يک قرارگاه ملي و تأثيرگذار است
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر فارسان ضمن توصيه خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: وقت ما آن‌قدر زياد نيست که اين موضوع مهم را به تأخير بيندازيم چرا که رفتن و مرگ بسيار نزديک است و بايد خود را آماده عالم آخرت کنيم.
 
وي افزود: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حکم انتصاب اعضاي شوراي عالي انقلاب ضمن بيان الزامات نگاه نو به فرهنگ انقلاب اسلامي مأموريت‌هاي اين شورا را برشمردند درباره اهميت و جايگاه شورا عالي انقلاب فرهنگي مي‌توان گفت اين شورا مرکز فرماندهي فرهنگ در يک قرارگاه ملي و تأثيرگذار است که متأسفانه تاکنون به‌درستي آن پرداخته نشده است.
 
وي تصريح کرد: در چهلواره دوم و گام دوم انقلاب بازسازي ساختار و سازمان فرهنگ ضرورت دارد اقتضا اين ضرورت مهم داشتن نگاه نو، ارتقاء نگاه احساس مسئوليت متصديان فرهنگي و نخبگان فعالان فرهنگي به مقوله فرهنگ و اعتقاد راسخ و باور عميق به اين نکته مهم است؛ که راز پيشرفت هر جامعه در دو نکته مهم است.
 
وي بيان داشت: فرهنگ باوري براي حرکت درست فرهنگ‌سازي براي تحقق هر جز از اجزاء تمدن نوين اسلامي دو لازمه حتمي و ضروري آن است روح حاکم بر فرهنگ باوري و فرهنگش سازي در جامعه به محتواي انقلابي و متوليان انقلابي است.
 
وي به محور بيانات مقام معظم رهبري در روز گذشته اشاره کرد: نخبگي يک نعمت الهي است يک موهبت خدايي است نعمت الهي را بايد شکر کرد اولين چيزي که در ذهن شما قرار مي‌گيرد اين باشد که اين نعمت را شکر گذاري کنيد. قدرشناسي از اين حقيقت و اين نعمت بايد قدرشناسي شود
 
وي افزود: کشور ما از لحاظ استعداد ذهني از متوسط جهان بالاتر است اين ادعا نيست يکي چيز ثابت‌شده است و مسلم است يعني به بالقوه کشور ما نخبه است ملت ما به بالقوه نخبه است.
 
حجت‌الاسلام چراغ پور آغاز هفته بسيج را تبريک گفت و افزود: اين فرهنگ و تفکر بسيج در داخل عامل نجات و در صدور آن در ساير کشورها موفق بوده‌ايم از طرف ديگر بسيج در همه صحنه‌ها حضور دارد. بسيج يک تفکر است، بسيج به کمک ما نياز ندارد بلکه ما مردم به بسيج نيازمنديم که در برهه‌هاي مختلف تاريخي نقش به‌خصوص خود را نشان داده است.


انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۲:۳۱

20 Nov 2021