۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۹۱۰۷
فرماندار شهرستان لردگان:

زيرساخت‌هاي فرهنگي، رفاهي و گردشگري در شهرستان لردگان بسيار ضعف است

رضا بابامير فرماندار شهرستان لردگان گفت: در شهرستان لردگان زيرساخت‌هاي فرهنگي، رفاهي و گردشگري بسيار ضعيف بوده، فقر و بيکاري در اين شهرستان مشکلات فرهنگي را تشديد کرده است.
زيرساخت‌هاي فرهنگي، رفاهي و گردشگري در شهرستان لردگان بسيار ضعف است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ فرماندار شهرستان لردگان در جلسه شوراي فرهنگ عمومي در مرکز استان چهار محال و بختياري با اشاره به مشکلات فرهنگي در اين شهرستان، اظهار کرد: بحث طلاق، خودکشي، مصرف موادمخدر، طلاق، اختلافات قومي و قبيله‌اي، گرايش به اديان ديگر و وجود سلاح‌هاي مجاز و غيرمجاز از عمده مشکلات فرهنگي در اين شهرستان است.

وي بيان کرد: در شهرستان لردگان زيرساخت‌هاي فرهنگي، رفاهي و گردشگري بسيار ضعيف بوده، فقر و بيکاري در اين شهرستان مشکلات فرهنگي را تشديد کرده است.
بابامير با اشاره به مشکل کم‌آبي در شهرستان لردگان، گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار نفر از جمعيت اين شهرستان با تانکر آبرساني مي‌شود و اين مسئله مشکلات بسياري را به وجود آورده است. 

وي با اشاره به اينکه اکثر مشکلات جامعه ريشه در فرهنگ دارند، بيان کرد: مشکلات موجود در حوزه فرهنگ به حوزه هاي ديگر نيز سرايت مي کند و سپس تبديل به بحران مي شود و اگر کار فرهنگي به درستي انجام شود مشکلات در ساير حوزه ها نيز کاهش مي يابد.

انتهاي پيام/630 ل

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۳:۴۴

20 Nov 2021