۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۹۰۷۴
ذوالفقار حيدري شهردار لردگان:

تمامي کوچه ها و معابر حاجي آباد با اجراي بيس به صورت اصولي زيرسازي شود

شهردار لردگان در نشست صمیمی با اهالی محله حاجی آباد گفت: طرح تفضيلي جديد شهر تا پایان سال جاری به شهرداري ابلاغ مي گردد و در سال آينده و در صورت رعايت عقب نشيني هاي لازم توسط مردم حاجي آباد طبق طرح تفضيلي نسبت به کشيدن جوي و جدول و همچنين آسفالت اقدامات لازم را انجام خواهيم داد .
تمامي کوچه ها و معابر حاجي آباد با اجراي بيس به صورت اصولي زيرسازي شود
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ عصر روز شنبه 22 آبان 1400، نشست صميمي بررسي مشکلات محله حاجي آباد شهر لردگان با حضور شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و فرمانده سپاه ناحيه و اهالي اين محله در مسجد حضرت ابوالفضل (عليه السلام) حاجي آباد برگزار شد . 

در اين نشست اهالي محله حاجي آباد در قالب گزارشي از شهردار و شوراي اسلامي شهر لردگان خواستار حل مشکلات خدمات شهري از جمله آسفالت، جوي و جدول، فاضلاب شهري، تاکسي راني و ... شدند.

ذوالفقار حيدري شهردار لردگان در اين نشست گفت: وضعيت کوچه و معابر محله حاجي آباد خوب نيست، در دولت گذشته روستاهايي مانند حاجي آباد، خاردان و شيراني به علت کمبود منابع مالي و بدون اجراي زير ساخت مناسب از قبيل اجراي جوي و جدول و رعايت عقب نشيني ساختمانها و سنگ فرش معابر به شهر الحاق نمودند و با اين رويکرد منابع مالي که به روستاي مي رسيد قطع شد؛ که بار مالي و خدمات اضافي براي شهرداري لردگان به همراه داشت.
شهردار لردگان بيان داشت: بعد از انتخاب اينجانب به عنوان شهردار در بازديد هايي که به همراه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و اعضاي شوراي شهر داشتيم مشکلات اين محله را در اولويت کاري شهرداري قرارداديم  و جلسه اي که با اعضاي شورا در شهرداري داشتيم قرار شد تمامي کوچه ها و معابر محله با اجراي بيس به صورت زيربنايي و اصولي، زيرسازي شود .

حيدري تصريح کرد: ان اشالله تا پايان سال جاري طرح تفضيلي جديد شهر به شهرداري ابلاغ مي گردد و در سال آينده و در صورت رعايت عقب نشيني هاي لازم توسط مردم حاجي آباد طبق طرح تفضيلي نسبت به کشيدن جوي و جدول و همچنين آسفالت اقدامات لازم را انجام خواهيم داد .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۲:۱۳

15 Nov 2021