۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۹۰۶۹
وزیر نیرو:

مشکلات امروز نتیجه چند دهه بی برنامگی است

وزیر نیرو گفت: مشکلات امروز نتیجه چند دهه بی برنامگی است،  همیشه آب در صدر مشکلات بوده است بنابراین بی برنامگی ها باید اصلاح شود.
مشکلات امروز نتیجه چند دهه بی برنامگی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی اکبر محرابیان در نشست با کشاورزان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بنا در وزارت نیرو رعایت عدل است، برای اجرای عدالت ایستاده ام و قدمی کوتاه نمی آیم. 
 
وی افزود: اخیرا انتصابی در وزارت نیرو صورت گرفته و فردی جهادی را به عنوان معاون امور آب این وزارتخانه انتخاب کردیم، این فرد از بین بیش از ۵٠ رزومه انتخاب شد. 
 
وزیر نیرو ادامه داد: آخرتمان را فدای دنیای هیچ کس نخواهیم کرد، چه آن فرد صدایش به ما برسد و یا نرسد. 
 
محرابیان با اشاره به اینکه از بی عدالتی نه تنها مردم چهارمحال و بختیاری بلکه بسیاری از مردم کشور آسیب دیده اند، عنوان کرد: برای اجرای عدالت   دست یاری به سمت مردم دراز می کنیم و برای این کار نیازمند فرصت هستیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری در حوزه آب یک سند اشتباه و ظالمانه صادر کند نه تنها یک خانواده بلکه فرزندان و یک نسل را نابود می کند.
 
وزیر نیرو با بیان اینکه مهم ترین علت سفر به چهارمحال و بختیاری مشاهده از نزدیک مسائل و مشکلات مردم بود اضافه کرد: امید داریم با این سفرها و گفت و گوها بتوانیم تصمیماتی بگیریم که حقوق افزاد به آن ها باز گردانده شود. 
 
محرابیان بیان کرد: مشکلات امروز نتیجه چند دهه بی برنامگی است،  همیشه آب در صدر مشکلات بوده است بنابراین بی برنامگی ها باید اصلاح شود. 
 
وی با تاکید بر اینکه به دلیل رشد جمعیت، کاهش نزولات جوی و تقاضای زیاد سرانه مصرف آب برای هر ایرانی کاهش یافته است،  یادآور شد: بسیاری از طرح های کشور به نتیجه نرسید چون مطالعات آن غلط بود، برای طرح های غلط می توان دنبال راهکارهای سریع و ارزان تر رفت. 
 
وزیر نیرو گفت: برای تامین آب شرب شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برنامه کامل داریم و مسئولیت این برنامه ها را شخصا می پذیرم که طی زمان معقول انجام می شود،  به هیچ وجه در این استان مشکل تامین آب شرب نداریم و منابع آن مشخص است. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۲۰:۳۶:۱۷

13 Nov 2021