۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۹۰۶۲

هفشجان؛ پایتخت جوش ایران/ وجود ۶ هزار جوشکار در این شهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هفشجان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و از این تعداد ۶ هزار نفر آن ها در حرفه جوش کاری مهارت بالایی دارند.
هفشجان؛ پایتخت جوش ایران/ وجود ۶ هزار جوشکار در این شهر
به گزارش جهانبین نیوز؛ الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری  امروز در آیین افتتاحیه مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد: نوزدهمین المپیاد جوش کشور  در استان چهارمحال و بختیاری در شهر هفشجان برگزار می شود که این افتخاری برای همه استان چهارمحال و بختیاری است.
 
وی تصریح کرد:سال ۹۸ جلسه انجمن جوش در این استان گرفته شد و امروز شاهد نقطه آغاز المپیاد جوش هستیم و در یک آزمون عملی فشرده نفرات اول انتخاب می شوند .
 
نصیری ادامه داد:  نفرات اول تا سوم مسابقات ملی مهارت جوش در یک آزمون عملی فشرده انتخاب و  به مسابقات جوش جهان راه پیدا می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در زمینه مهارت حمایت های لازم صورت می گیرد گفت: در اسناد بالادستی ،شورای عالی کار، مهارت فرایند اجرایی و توانمند سازی را دنبال کند.
 
نصیری با تاکید بر اینکه مهارت ها  فارق از بخش کشاورزی متعلق به خدمات و صنعت است گفت: دوره آموزش های فنی و حرفه ای باید انجام شود.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۳:۱۹

13 Nov 2021