۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۹۰۵۷
حجت‌الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان گفت:

دولت در انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري سريع تر عمل کند/از دست دادن زمان فقط به زيان مردم مظلوم چهارمحال و بختياري است

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خطاب به رئيس جمهور گفت: مي‌دانيم کشور مشکلات عديده‌اي دارد اما با توجه به شعارهايي که داده ايد اميدي در مردم ايجاد شد، اين تلاش زيبنده دولت انقلابي نيست که هنوز در انتخاب بعضي از استانداران به خصوص استاندار چهارمحال و بختياري کوتاهي شود چرا که اين کوتاهي ها براي مردم ضرر است و مشکلات فراواني به همراه مي آورد.
دولت در انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري سريع تر عمل کند/از دست دادن زمان فقط به زيان مردم مظلوم چهارمحال و بختياري است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از لردگان، حجت الاسلام رحماني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: تقوا سپري است در دست انسان صالح و انسان با آن سپر از گناه محفوظ مي ماند .
وي افزود: چه زماني اين سپر از دست انسان مي افتد؟ اول زماني که عدم دقت در همنشين و دوست گرفتن تقوا را از دست مي دهد. چرا که اولين همنشين خود خداي متعال است، خوب است انسان همه علاقه‌اش و حرفش با خدا باشد  هر کس از خدا اطاعت کند خدا هم به حرفش گوش مي‌دهد و مردم هم به سخنان او گوش مي‌دهند . 
امام جمعه شهرستان لردگان به سخن پيغمبر اسلام (ص) اشاره داشت گفت: پيامبر(ص) فرمود: حواريون حضرت عيسي از وي سوال کردند با چه کسي مجالست حضرت  سه نشانه گفتند: اول با کسي که وقتي نگاهش مي کنيد ياد خدا بيفتي، دوم:  وقتي سخن با شما مي‌گويد به منطق و علم شما افزوده مي‌شود و سوم شما را از رفتارش به سوي اعمال خير تربيت کند.  

وي اشاره داشت:  قرآن کريم، انسان ظالم در قيامت پشت دست خود را گاز ميگيرد که مي‌گويند اي کاش من راهي جز راه پيغمبر را انتخاب نمي‌کردم و پشيمان هستم اي کاش آن فرد را به عنوان رفيق خود انتخاب نمي‌کردم. 

رحماني ضرر هاي رفيق بد را برشمرد و گفت: رفيق بد انسان را از ياد خدا غافل مي کند.

 وي گفت: در فضاي مجازي ايمان و اعتقاد خود را حفظ کنيم چرا که همراهي به اطاعت از شيطان موجب خسران انسان است و همراهي انسان با خدا موجب سرافرازي اوست. و تلاوت قرآن کريم از بهترين همنشيني هاي انسان است نتيجه همه اين اطاعت در قيامت معلوم ميشود.

امام جمعه لردگان در خطبه دوم خطاب به رئيس جمهور گفت: مي‌دانيم کشور مشکلات عديده‌اي دارد اما با توجه به شعارهايي که داده ايد و اميدي که در مردم ايجاد شد و انتظار مردم در بعضي از امور تلاش بيشتر است، اين تلاش زيبنده دولت انقلابي نيست که هنوز در انتخاب بعضي از استانداران به خصوص استاندار چهارمحال و بختياري کوتاهي شود چرا که اين کوتاهي ها براي مردم ضرر است و مشکلات فراوان به همراه مي آورد. 

يدالله رحماني امام جمعه لردگان در پايان از مجموعه خيرين شهرستان و همچنين فرماندار شهرستان که در خصوص رفع موانع  تامين هزينه هاي آرامستان شعر اقداماتي را انجام داده اند تقدير و تشکر به عمل آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۴۱:۳۹

12 Nov 2021