۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۹۰۵۰
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اختصاص یک پنجم اعتبارات ورزشی چهارمحال و بختیاری به روستاها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک‌پنجم اعتبارات ورزشی استان مستقیما وارد روستاها می‌شود، هفت پروژه در روستاها داریم که چهار مورد آن به بهره‌برداری می‌رسد.
اختصاص یک پنجم اعتبارات ورزشی چهارمحال و بختیاری به روستاها
حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان هم در دولت قبل و هم در دولت فعلی نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش روستایی داشت و دارد. 
 
وی با اشاره به توسعه اماکن مسقف در روستاهای چهارمحال و بختیاری، افزود: در حال حاضر 24 سالن ورزشی مسقف در روستاهای این استان وجود دارد و همچنین 11 محیط روباز ورزشی به مساحت 12 هزار و 800 مترمربع نیز در روستاها ایجاد شده است. 
 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود 60 زمین خاکی در روستاهای این استان وجود دارد که واگذاری مردمی هستند. 
 
کریمی عنوان کرد: در حوزه نرم افزاری نیز کارهای خوبی در حوزه ورزش استان صورت گرفته است، قبل از شیوع کرونا سالانه حدود یک هزار جشنواره ورزشی در روستاها برگزار می‌شد که به دلیل شیوع این بیماری به یک‌دهم تقلیل یافت. 
 
وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری میزبان جام خوشه‌چین در مرحله اول بود که توانستیم در سطح کشور رتبه اول را بدست آوردیم و امسال میزبان کل استان‌های کشور در این جام هستیم. 
 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از یک هزار و 400 مدالی که در سال در حوزه ورزش استان توزیع می‌شود، 276 مدال مربوط به ورزشکاران روستایی است، به عبارتی از هر یک هزار و 200 نفر فردی که در روستاها زندگی می‌کنند یک نفر قهرمان مدال آور است. 
 
کریمی بیان کرد: یک‌پنجم اعتبارات ورزشی استان مستقیما وارد روستاها می‌شود، هفت پروژه در روستاها داریم که چهار مورد آن به بهره‌برداری می‌رسد. 
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۸:۲۱

11 Nov 2021