۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۹۰۴۲
معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) مطرح کرد

تأثیرپذیری بسیار زیاد کودکان از فضای مجازی/ مطالعات در بحث فضای مجازی حوزه کودکان ضعیف است

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: تأثیرپذیری کودکان از فضای مجازی بسیار زیاد است، تأثیری که یک پویانمایی یا بازی رایانه‌ای و موبایلی بر کودک می‌گذارد، شاید موارد دیگر نداشته باشد، مطالعات در حوزه فضای مجازی بر کودکان بسیار پایین است یا اکثراً وجود ندارد.
تأثیرپذیری بسیار زیاد کودکان از فضای مجازی/ مطالعات در بحث فضای مجازی حوزه کودکان ضعیف است
سرهنگ موسوی معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: فضای مجازی و رسانه به‌عنوان یک ابزار در بحث تأثیرگذاری در جامعه مطرح می‌شود.

وی افزود: فضای مجازی می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد، هم می‌تواند در جبهه دشمن به کمک ما بیاید و هم می‌توانیم با استفاده صحیح و تولید محتوی قوی از این فضا در تقویت نگرش‌‌ها، باورها و عقاید گام مثبتی برداریم.

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: رویداد تولید محتوی دیجیتال تخصصی بسیج که در حوزه‌های مختلف تولید انیمیشن، نرم‌افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی برگزار شد، می‌تواند نقش به سزایی در تولید محتوی به‌ویژه برای کودکان داشته باشد.

موسوی عنوان کرد: تأثیرپذیری کودکان از فضای مجازی بسیار زیاد است، تأثیری که یک انیمیشن یا بازی رایانه‌ای و موبایلی بر کودک می‌گذارد، شاید موارد دیگر نداشته باشد، مطالعات در حوزه فضای مجازی بر کودکان بسیار پایین است یا اکثراً وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: کار عظیمی که فضای مجازی بسیج در برگزاری رویداد تولید محتوی دیجیتال تخصصی در سراسر کشور انجام می‌دهد می‌تواند باعث تغییر و تحول در تبیین مباحث اعتقادی، ترویج و نشر اعتقادات و باورهای ایرانی و اسلامی و... شود.

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: نیاز مبرم امروز جامعه تولید محتوی دیجیتال بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی است، باید به سمت تولید محتوی و ترویج سواد رسانه برویم تا دشمن نتواند در عرصه جنگ نرم کاری از پیش ببرد و اهداف و سیاست‌های خود را پیاده‌سازی کند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۲:۲۲

10 Nov 2021