۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۹۰۰۵
بسته ورزشی/

ورزش چهارمحال و بختیاری در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و حوادث مهم ورزشی ازجمله برگزاری مسابقات انتخابی تیم هفت سنگ بانوان در استان، حضور غزاله بنی طالبی در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان، کسب 17 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران استان در مسابقات چندجانبه سامبو و... در چهارمحال و بختیاری بودیم.
ورزش چهارمحال و بختیاری در هفته‌ای که گذشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و حوادث مهم ورزشی در چهارمحال و بختیاری بودیم که برخی از مهم‌ترین آن‌ها در این بسته ورزشی آمده است.
 
 

 
مسابقات انتخابی تیم هفت سنگ بانوان در چهارمحال و بختیاری شد
 
این مسابقات  روز جمعه ۱۴ آبان ماه با حضور ۸۰ شرکت‌کننده از شهرستان‌‌های اردل، لردگان، بن، سامان، شهرکرد، بروجن و فارسان در سالن شهدای شهرکرد برگزار خواهد شد.
 
 
 حضور غزاله بنی طالبی در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان
 
با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال، غزاله بنی طالبی از روز پانزدهم لغایت بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰۰ در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان که در کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
 

 
کسب 17 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات چندجانبه سامبو
 
رقابت‌های کشوری چندجانبه سامبو با رقابت بیش از 80 ورزشکار از استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، اصفهان، یزد، خوزستان و اراک به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار و تیم استان با کسب 17 مدال به‌عنوان اول تیمی نیز دست پیدا کرد.
در این مسابقات در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم، محمدمهدی پیرمحمدی و امیرعباس رئیسی به عناوین اول و دوم رسیدند.
 
در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم نیز امیرحسین گودرزی، احمدرضا پژوهان حمزه کیانی سکوهای اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم ابوالفضل قاعد امینی به برنز رسید و در وزن منفی ۸۸ کیلوگرم، محمدجواد گودرزی طلایی شد.
 
علی اسلامی در وزن مثبت 79 و امیرمهدی کریمی در وزن منفی ۷۹ کیلوگرم به عناوین دوم و سوم دست پیدا کردند.
 
در رده دانش‌آموزی نیز آرمین طهماسبی مدال برنز ۵۸ کیلوگرم  ابراهیم مرادی مدال طلا و علی پیر محمدی مدال برنز وزن ۶۴ کیلوگرم را به گردن آویختند.
 
در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز محمود نادعلی به طلا و رضا عباسی به برنز رسید، علی محمدی در ۷۹ کیلوگرم و حامد اسلامی در +۹۸ کیلوگرم طلایی شدند.
در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز پیمان فرامرزی به‌عنوان دوم دست پیدا کرد.
 
در پایان و درمجموع تیمی استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
 
 

 
پای رشته اسکواش به مدارس شهرستان شهرکرد باز خواهد شد
 
با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکواش، با هدف توسعه این رشته ورزشی در بین دانش آموزان دختر و پسر برای اولین بار در بین علاقه مندان شهرستان شهرکرد اجرایی خواهد شد.
 
این برنامه ویژه پسران در روزهای پنجشنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۶ آبان ماه و دانش آموزان دختر در روزهای سه‌شنبه ۱۸ و پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد (سالن سوم خرداد) برگزار خواهد شد.

جودوکاران چهارمحال و بختیاری در راه اردوی تیم ملی
 
با دعوت رسمی فدراسیون جودو، ابوالفضل ریاحی در رده سنی نوجوانان و محمد نجفی، صابر حدادی سامانی و محمد سورشجانی سامانی عازم اردوی تیم ملی خواهند شد.
 
اردوی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران از 17 آبان ماه مدت 10 روز به میزبانی استان لرستان (شهرستان بروجرد ) برگزار خواهد شد.
 
در این اردو، ورزشکارانی از سراسر کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با هم به رقابت می‌پردازند.
 
 
 
حضور اولین نماینده چهارمحال و بختیاری در دوره داوری درجه 2 بازی‌های بومی محلی کشور
 
فاطمه اکبری به‌عنوان تنها نماینده استان در اولین دوره داوری درجه 2 بازی‌های بومی محلی کشور ویژه بانوان حاضر شد.
 
این دوره به مدت 3 روز از 9 تا 11 آبان ماه به میزبانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در تهران برگزار شد.
 
 
ووشوکاران شهرستان شهرکرد در رقابت‌های کشوری آزاد خوش درخشیدند
 
مسابقات کشوری آزاد (جایزه نقدی رنگ فیروزه ) به میزبانی استان فارس برگزار شد که ورزشکاران استان به دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز رسیدند.
 
این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و عباس علی بابایی در وزن 75 کیلوگرم جوانان و سهیل مهدیان در وزن 32 کیلوگرم نونهالان مقام اول، مجتبی دیدار در وزن 42 کیلوگرم نونهالان و محسن حبیبی در وزن 60 کیلوگرم نوجوانان صاحب کسب مدال نقره و مقام دوم و محمد غفاری در وزن 85 کیلوگرم بزرگسالان، جواد کبیری در وزن 42 کیلوگرم نوجوانان و احمد رئیسی نژاد در وزن 45 کیلوگرم نوجوانان به مقام سوم دست یافتند و مدال برنز را بر گردن آویختند.
 
 
 
 
دونده چهارمحال و بختیاری در مسابقات دوی کوهستان بر سکوی اول ایستاد
 
به مناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم و هفته وحدت هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اسکای رانینیگ (دوی کوهستان) روز پنج‌شنبه ۶ آبان ماه در ارتفاعات توچال تهران برگزار شد.
 
در این دوره از رقابت‌ها فاطمه علی‌اکبری از این استان موفق به کسب مقام اول ماده دوی کوهستان ۱۰۰۰۰ متر در رده سنی 45 سال به بالا شدند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۲:۴۹

6 Nov 2021