۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۹۰۰۱
امام جمعه لردگان:

سبز پوشان سپاه شکست خفت باری را بر استکبار تحمیل کردند

حجت الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان گفت: سبزپوشان نيروي دريايي سپاه و مدافعان حريم ولايت با اقتدار در مقابل اين جنايت که در خليج فارس و درياي عمان رخ داد، ايستادند و شکست خفت باري بر استکبار تحميل کردند.
سبز پوشان سپاه شکست خفت باری را بر استکبار تحمیل کردند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، يکي از عوامل تقوا را ترک گناه دانست و گفت: ياد مرگ و قيامت ترس از گناه را در انسان به وجود مي آورد؛ حضور در قبرستان ها انسان را به ياد مرگ مي اندازد و مايه عبرت است.

وي افزود: حضرت علي (عليه السلام) در قبرستان حضور يافت و فرمودند: اي اهل خاک اي مردم غريب و تنها، اين خانه هايي که ساخته ايد، فروختند! و کسي ديگر ساکن خانه هاي شماست ؛زن هاي شما را ديگري به ازدواج درآوردن است، اموالتان تقسيم شده است، اين اخبار و ماست براي شما؛ خبر شما براي ما چيست؟ حضرت رو به اصحاب فرمود:  گفتند: اگر خدا به مردگان اجازه سخن مي‌داد مي‌گفتند اينجا تنها سرمايه تقوا است.

امام جمعه لردگان با اشاره به سخن حضرت رسول گرامي اسلام (ص) فرمودند: ارواح گذشتگان هر روز جمعه مي‌آيند در دنيا و در بين آشنايان مي ايستند و به صورت حزن و غمگين صدا مي زنند و گريه مي کنند و مي گويند خانواده اي و اهل من، نزديکان من، چيزي به ما بدهيد خدا رحمت تان کند، درهمي در راه خدا براي ما صدقه بدهيد، برهنه را بپوشانيد که خدا لباس بهشت را به شما بدهد. 

امام جمعه لردگان در خطبه دوم با اشاره به روز فرهنگ عمومي گفت: يکي از مسائل مهم زندگي بشري و به خصوص ملت ايران که فرهنگ اصيل دارد، فرهنگ ملي، مذهبي و قومي است و اشاره داشت سبک اسلامي ايراني در زندگي ما وجود داشته باشد؛ ما ملتي بوديم که رفتارمان براي ديگران الگو بوده است. 

وي افزود: رفتار سخن گفتن، رفتار شهري، رفتار روستايي و اجتماعي ما بايد نمونه‌اي براي دنيا باشد، آداب و رفتار ما بايد خوب باشد، مسئولان با مردم، مردم با مسئولان بايد رفتار خوبي داشته باشند و عزت و اقتدار خود را حفظ کنيم.

خطيب جمعه لردگان، از حضور حماسي مردم در يادواره شهداي شهرستان لردگان و خانميرزا و مسئولين برگزاري اين يادواره اهم از نيروهاي سپاه، بسيج، رياست محترم بنياد شهيد استان و کشور، نماينده مردم براي پيگيري حضور مسئولان در شهرستان تشکر و قدرداني نمود و همچنين گفت: بايد از مسئوليني که در شهرستان حضور مي يابند در حد مسئوليت آنها انتظار داشته باشيم .

وي اشاره داشت: پوشش اخبار شهرستان در صدا و سيما استان رضايت بخش نيست لذا بايد دفتر ويژه‌ صدا و سيما در شهرستان لردگان جهت انعکاس مطالبات و برنامه هاي شهرستان لردگان افتتاح گردد و از مسئولين شهرستاني و استاني خواست اين موضوع را پيگيري و به نتيجه برسانند. 

رحماني در پايان دزدي نفتکش ايران يکي از اقدام‌هاي مذبوحانه آمريکا در چند روز گذشته بود که سبزپوشان نيروي دريايي سپاه و مدافعان حريم ولايت با اقتدار در مقابل اين جنايت که در خليج فارس و درياي عمان رخ داد، ايستادند و شکست خفت باري  بر استکبار تحميل کردند، که اين نشان از اقتدار جمهوري اسلامي ايران است، سپاهيان نشان داده‌اند دشمنان در هر شرايطي بخواهند به ايران ضربه بزنند با استحکام و اقتدار جلوي آنها خواهيم ايستاد. 

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۶:۴۷

5 Nov 2021