۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۸۹۸۳
معاون رييس جمهوري:

دفاع مقدس دوران حماسه ها است/ امروز جنگ اراده هاست

معاون رييس‌جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: مزاحمت نيروهاي آمريکايي براي نفتکش ايراني در آب‌هاي درياي عمان که قصد خودنمايي و نشان دادن توان خود به جمهوري اسلامي ايران را داشتند با اقدام قوي و شجاعانه سپاه پاسداران، توطئه آنها خنثي شد.
دفاع مقدس دوران حماسه ها است/ امروز جنگ اراده هاست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي شامگاه چهارشنبه در يادواره سرداران، فرماندهان و ۲۸۶ شهيد شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا تاکيد کرد: نيروهاي آمريکايي در اين برنامه قصد خودنمايي و نشان دادن توان خود به جمهوري اسلامي ايران را داشتند که با اقدام قوي و شجاعانه سپاه پاسداران، توطئه آنها خنثي شد.

معاون رييس جمهوري روزگار کنوني را دوران جنگ اراده‌ها دانست و افزود: ملت بصير و مقاوم ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون در برابر دشمنان ايستادگي کرده است.

قاضي‌زاده هاشمي تصريح کرد: آن‌طور که لياقت جامعه ايثارگري در کشور بوده امکان خدمات‌رساني وجود نداشته و اميد است در دولت سيزدهم براي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي توجه جدي‌تري به موضوع ايثار و شهادت در عرصه‌هاي مختلف شود که مسائل مرتبط با مسکن و اشتغال در اولويت آن قرار دارد.

وي تبديل وضعيت ايثارگران و فرزندان آنان در دستگاه‌هاي اجرايي را يک قانون دانست و يادآور شد: در اين راستا برخي دستگاه‌هاي اجرايي کوتاهي کرده‌اند اما وظيفه دارند اين قانون را اجرا کنند که البته مجلس شوراي اسلامي در اين مسير از دولت پشتيباني مي‌کند.

 دکتر قاضي زاده هاشمي معاون محترم رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: اميدواريم در دولت دکتر رئيسي که عزمش جزم است بتوانيم مشکلات را حل کنيم و به مردم ارزشمند ايران اسلامي خدمت کنيم.

وي تصريح کرد: از لطف و بزرگواري شما سپاسگزارم و سلام شما مردم عزيز و ولايت مدار را خدمت دکتر رئيسي مي رسانم.

معاون رييس‌جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار داشت: سلام مردم چهارمحال و بختياري و شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا را به رييس‌جمهوري مي‌رسانم و اميدوارم در سال‌هاي پيش‌رو مشکلات جامعه ايثارگران کاسته شود.

حماسه هاي زياد و گوناگوني در طول دفاع مقدس شکل گرفت

معاون رييس‌جمهوري  گفت: جنگ ما فقط جنگ با صدام و حزب بعث نبود بلکه ۴۳ کشور جهان با ما جنگ داشتند که همه جانبه از صدام‌حمايت مي کردند. ارتش عراق به کلي بازسازي و تجهيز شد، درگيري ها در خليج فارس بيشتر شد، فشار تبليغاتي دشمنان چندين برابر شد بدين ترتيب وقتي فشارهاي افزايش پيدا کرد در يک شهرستاني مردم با بصيرت جمع مي شوند و در حالي که مي توانستند با خودرو و... به جبهه ها اعزام شوند اما براي اينکه پيام خود را به جهانيان برسانند با قلوب الهي کارواني را طي ۷ روز پياده روي به جبهه اعزام مي کنند تا کاروان اميد، وحدت و انگيزه براي رزمندگان اسلام باشند، حرکت بزرگي که در تاريخ دفاع مقدس ماندگار شد.

قاضي‌زاده هاشمي تاکيد کرد: در جنگ تحميلي کشورهاي مختلف به رژيم صدام در عراق انواع سلاح، مواد شيميايي، هواپيما، سرباز و پول کمک کردند.

وي دفاع مقدس را يک جنگ بين‌المللي عليه جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: وقتي موازنه جنگ تغيير کرد و آثار شکست همه‌جانبه در لشکر بعث عراق مشخص شد، استراتژي دشمن در عرصه تبليغاتي و عملياتي عوض شد.

معاون رييس‌جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران  تصريح کرد: در اين دوران رزمندگان ايراني از جمله رزمندگان شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در قالب کاروان پياده و پذيرفتن سختي راه، با حضور در خط مقدم جبهه‌هاي حق عليه باطل، عزم خود را براي دفاع از دشمنان دين خدا و جمهوري اسلامي، مکتب و پيروي از امام خميني (ره) ثابت کردند.

قاضي‌زاده هاشمي يادآور شد: در دوران دفاع مقدس قدرت اراده باعث شد ملت ايران در برابر دنيا سربلند شود.
وي اظهار داشت: دشمنان جمهوري اسلامي در 4 دهه گذشته، دست از دشمني عليه ايران برنداشته‌اند و در عرصه‌هاي اقتصادي، امنيتي، سياسي، فرهنگي و بخش‌هاي ديگر مزاحمت‌هايي براي کشور ايجاد کرده‌اند که البته نتوانستند در برابر اراده مردم ايران موفق شوند.

اداي احترام به مقام والاي شهدا  لردگان، حضور در هشتمين يادواره شهداي سرداران، فرماندهان و ۲۸۶ شهيد شهرستان‌هاي لردگان و ديدار با ۲ خانواده شهيد و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از برنامه‌هاي روز نخست سفر سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي به چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۷:۱۲

4 Nov 2021