۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۸۹۵۶
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور مربیان و ورزشکاران دو و میدانی چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان 6 مربی و ورزشکار دو و میدانی اهل این استان در اردوی تیم ملی این رشته ورزشی حضور خواهند داشت.
حضور مربیان و ورزشکاران دو و میدانی چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
علیرضا تیشنیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اولین مرحله از اردوی تیم ملی دو و میدانی با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در آکادمی ملی المپیک با حضور 3 مربی و 3 ورزشکار چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان-قزاقستان) از روز ۱۴ آبان ماه جاری به مدت 3 روز در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این اردو متمرکز که در دو بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد، پژمان مرادی، سجاد مرادی و داریوش صمیمی به‌عنوان مربی اردونشینان دو و میدانی را در نخستین مرحله هدایت خواهند کرد.

تیشنیزی عنوان کرد: همچنین صادق صمیمی و علی شیریان در ماده پرتاب دیسک و امیر مرادی در ماده دو تمرینات خود را در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۶:۰۴

30 Oct 2021