۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۸۹۴۵
حجت الاسلام رحمانی:

حرکت کاروان پياده لردگان در تاريخ ماندگار شد

خطيب جمعه لردگان، به 12 آبان سالروز حرکت کاروان پياده و رشادت ها و فداکاري هاي رزمندگان و کاروان پياده لردگان به جبهه هاي حق عليه باطل اشاره نمود و گفت: ياد و خاطره انها هرگز فراموش نشدني است.
حرکت کاروان پياده لردگان در تاريخ ماندگار شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با موضوع تقواي الهي و راه رسيدن به تقوا گفت:  گناه و معصيت موجب دوري ما از تقوا مي شود.

رحماني بيان داشت: اطاعت از خدا و دوري از گناه راه رسيدن به تقواي الهي است .

وي افزود: گناه هم جلوي رشد انسان را مي گيرد و هم موجب ذلت انسان مي شود؛ حضرت امام علي عليه السلام مي فرمايند: اگر انسان بخواهد کرامت داشته باشد بايد از گناه دوري کند.

امام جمعه لردگان  تصريح کرد: نماز خواندن اجري است که خداوند به انسان اجازه ميدهد عبادت کند و ذکر بگويد، خداوند در قرآن مي فرمايد: همه چيز در زمين  به دست خود انسان است چه فساد باشد و چه خوبي و نيکي انجام دهد، خداوند اختيار را به انسان داده است،  انسان در دنيا تا فرصت دارد بايد براي خودش کاري بکند و نيکي بفرستد، حق الناس را از گردن خود بردارد و از گناهان توبه کند و به درگاه الهي استغفار نمايد.

اماج جمعه لردگان در خطبه دوم اين هفته با بيان اينکه 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است اظهار داشت: ماهيت و رويکرد اساسي در وقوع رخدادهاي مهم يوم الله 13 آبان بر استکبار ستيزي و استقلال طلبي ملت بزرگ ايران استوار است.

وي همچنين با اشاره به اينکه يوم الله 13 آبان به عنوان برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي است يادآور شد: تبعيد امام راحل در سال 43، گراميداشت ياد و خاطر دانش آموزاني که در سال 57 به دست نيروهاي ساواک به شهادت رسيدند و تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان در سال 58 است که اين مناسبت هاي ارزشمند بايد براي نسل جوان تشريح شود. 

خطيب جمعه لردگان، به 12 آبان سالروز حرکت کاروان پياده و رشادت ها و فداکاري هاي رزمندگان و کاروان پياده لردگان به جبهه هاي حق عليه باطل اشاره نمود و گفت: ياد و خاطره انها هرگز فراموش نشدني است.

وي افزود: به پاس اين حرکت نمادين در کشور اين روز بنام روز شهرستان لردگان نامگذاري گرديد و به همين منظور روز چهارشنبه 12 آبا 1400  ساعت 18 در مصلاي بزرگ شهرستان لردگان و هر ساله براي اين روز حماسه ساز، مراسم گراميداشت برگزار مي گردد.

همچنين امام جمعه لردگان به مشکل پيش آمده در عرصه کارت سوخت بنزين در جايگاه هاي سوخت کشور اشاره کرد و گفت:  به همت مردان هميشه در صحنه جمهوري اسلامي ايران جايگاه‌هاي سوخت کشور مرتفع شد و اين اختلال پيش آمده برطرف شد واقعيت اين است که در بدنه دولت عده اي هستند که منتظر ضربه زدن به نظام و مردم اند و انتظار از رئيس جمهور محترم است که پاکسازي در دولت را انجام دهند .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۰:۰۱

29 Oct 2021