۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۸۹۳۷

پنج استاد دانشگاه شهرکرد در بین دو درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2021 قرار گرفت

براساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده‌های اسکوپوس انجام شده است، فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته‌ها و نیز دو درصد برتر حوزه‌های علمی شناسایی و معرفی شدند و پنج استاد دانشگاه شهرکرد در این بین رقرار دارد.
پنج استاد دانشگاه شهرکرد در بین دو درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2021 قرار گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، براساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده‌های اسکوپوس انجام شده است، فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته‌ها و نیز دو درصد برتر حوزه‌های علمی شناسایی و معرفی شدند.

این پژوهش، دانشمندان را در 22 حوزه علمی و ۱۷۶  رشته طبقه‌بندی کرده است، بر این اساس پنج استاد دانشگاه  شهرکرد از دانشکده‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی در بین دو درصد دانشمندان برتر جهان در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

 بهزاد قاسمی استاد تمام  رشته مهندسی مکانیک-سیالات، یعقوب طادی  استاد تمام رشته مهندسی مکانیک-جامدات و یاسر کیانی دانشیار مهندسی مکانیک-جامدات از دانشکده فنی و مهندسی، فایز رئیسی استاد تمام رشته علوم و مهندسی خاک از دانشکده کشاورزی و عزیزالله فلاح دانشیار رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذائی از دانشکده دامپزشکی، پنج دانشمند دو درصد برتر جهان دانشگاه شهرکرد هستند.
 
این دانشمندان بر اساس شاخص‌های زیر ارزیابی و انتخاب شده‌اند:

citations
 
h-index
 
co-authorship adjusted hm-index
 
citations to papers in different authorship positions
 
a composite indicator

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۲:۱۹

28 Oct 2021