۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۸۹۳۶
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری:

مرحله فنی آماده‌سازی 17 سامانه هوشمندجایگاه سوخت انجام شده است/مردم با صبر و بردباری فرصت رفع مشکل را فراهم کنند

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از روز گذشته فرایند بازگردانند سامانه هوشمند سوخت را آغاز کرده‌ایم و این فرایند دارای دو مرحله است که شامل مرحله فنی و کارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و توسط همکاران ما در استان باید صورت گیرد که تاکنون 17 جایگاه آماده شده است و از نظر استانی در این زمینه آماده هستیم.
مرحله فنی آماده‌سازی 17 سامانه هوشمندجایگاه سوخت انجام شده است/مردم با صبر و بردباری فرصت رفع مشکل را فراهم کنند
محمد فاضلی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در گفت‌‍وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به محض اطلاع از اخلال ایجاد شده در پمپ بنزین‌ها راه‌اندازی آفلاین جایگاه‌های سوخت را در دستور کار خود قرار دادیم و درواقع سامانه هوشمند سوختی را که دچار مشکل شده بود از مدار خارج کرده و شرایطی را ایجاد کردیم که بدون نیاز به سامانه هوشمند و کارت سوخت سوخت‌رسانی به مردم و با نرخ آزاد صورت گیرد.
 
وی بیان داشت: فرایند سوخت‌رسانی با این روش تا چهارشنبه ادامه یافت و ما موفق شدیم از 55 جایگاه سوخت استان 53 مورد یعنی چیزی در حدود 100 درصد جایگاه‌ها را فعال کرده و خدمات سوخت‌رسانی را به مردم انجام دهیم.
 
فاضلیان علت عدم سوخت‌رسانی در دو جایگاه دیگر را وجود مشکلات فنی عنوان و یادآور شد: از روز گذشته فرایند بازگردانند سامانه هوشمند سوخت را آغاز کرده‌ایم و این فرایند دارای دو مرحله است که شامل مرحله فنی و کارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و توسط همکاران ما در استان باید صورت گیرد که تاکنون 17 جایگاه آماده شده است و از نظر استانی در این زمینه آماده هستیم.
 
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری مرحله دوم در این زمینه را اعلام به ستاد تهران دانست و خاطرنشان کرد: درواقع در این مرحله دیتا سنتر سامانه هوشمند سوخت باید به این جایگاه‌ها متصل شود و راه‌اندازی آن طی فرایند خاصی صورت گیرد.
 
وی بیان داشت: مردم طی یکی دو روز گذشته با بردباری همکاری خوبی با داشتند اما لازم است برای بازگشت به حالت اولیه دوباره با صبر ما را یاری رسانند چراکه در کل کشور جایگاه‌ها درحال آماده‌سازی هستند و به مرور کار درحال پیشرفت است.
 
فاضلیان افزود: از 17 جایگاهی که ما آماده و به ستاد معرفی کردیم سامانه هوشمند پنج جایگاه به سرعت به حالت اول بازگشت، و دو روز گذشته سوخت به‌صورت دونرخی در این جایگاه‌ها به مردم تحویل داده شد، همچنین دو جایگاه دروازه فارسان و فارسان هم کارهایشان انجام شده و فرایند برگرداندن جایگاه‌ها صورت گرفته است.
 
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیگیری‌ها جهت رفع کامل مشکل درحال انجام است و به زودی شاهد برطرف شدن این موضوع خواهیم بود.
 
وی با اشاره به سهمیه سوخت دولتی مردم یادآور شد: در این زمینه اطلاعیه‌ای از سوی وزارت نفت صادر شده است و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند و سهیمه‌ها در کارت‌ها باقی مانده و به‌محض  راه‌اندازی سامانه هوشمند جایگاه و کارت سوخت را وارد کارت‌خوان کنند سهمیه خود را دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۶:۳۳

28 Oct 2021