۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۸۹۳۰
مربی بدن‌سازی مطرح کرد

علی جمالی، تنها نماینده بوکس چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی صربستان

مربی بدن‌سازی گفت: تنها نماینده استان چهارمحال و بختیاری در تیم ملی بوکس حاضر در مسابقات جهانی صربستان، علی جمالی است.
علی جمالی، تنها نماینده بوکس چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی صربستان
محمد قربانی مربی بدن‌سازی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تنها نماینده استان چهارمحال و بختیاری در تیم ملی بوکس حاضر در مسابقات جهانی صربستان، علی جمالی است.

وی افزود: علی جمالی بعد از تمرینات سنگینی که پشت سر گذاشت توانست به تیم ملی راه پیدا کند تا به مسابقات جهانی صربستان در شهر بلاگر راه پیدا کند.

مربی بدن‌سازی ادامه داد: اولین حریف علی جمالی بوکسوری اهل رومانی است ولی حریفان بعدی وی طی قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

قربانی عنوان کرد: هر ورزشکاری که در مسابقات جهانی شرکت می‌کند با بالاترین حد از آمادگی در رقابت‌ها حاضر است و در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: علی جمالی قبل از اعزام به اردو آمادگی تیم ملی بوکس حدود 6 ماه به‌صورت فشرده تمرین می‌کرد، وی از ورزشکاران بسیار خوب چهارمحال و بختیاری بوده که از آمادگی لازم برخوردار است.

مربی بدن‌سازی اضافه کرد: وزن علی جمالی 105 کیلوگرم بود ولی در وزن 86 کیلوگرم اعزام شد، به همین دلیل مجبور شد با انجام تمرینات و روش‌های علمی کاهش وزن زیادی داشته باشد.

قربانی بیان کرد: همه‌چیز به روز مسابقات بستگی دارد و نمی‌توان هیچ‌چیز را پیش‌بینی کرد، لحظه‌ها در ورزش بسیار اهمیت دارد، بااین‌وجود باید امید داشت و از ورزشکار حمایت کرد تا از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: علی جمالی چند سال پیش در مسابقات جهانی بوکس در ترکیه حاضر بود، همچنین در مسابقات بین‌المللی دیگر نیز حضور داشته و ازجمله بوکسورهای باتجربه به شمار می‌رود، چندین سال نیز عضو تیم ملی جوانان، نوجوانان و امید کشور بود.

مربی بدن‌سازی گفت: رشته بوکس بسیار سخت است و کشورهایی مثل کوبا، آمریکا، ازبکستان و... در این رشته سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به‌نوعی صاحب سبک هستند.

قربانی افزود: بااین‌حال ورزشکاران ایرانی نیز امسال با امید و البته با تمرینات سنگین در مسابقات جهانی بوکس در صربستان حاضر شدند و امید است نتیجه خوبی کسب کنند تا نظرها نسبت به این رشته ورزشی تغییر کند.

وی ادامه داد: 10 نفر ملی‌پوش بوکس در حال حاضر به مسابقات جهانی بوکس اعزام شدند، علی‌رغم اینکه تیم ایران می‌توانست با 13 وزن اعزام شود، در وزن 86 کیلوگرم ترافیک بسیار زیادی وجود داشت و پوشیدن لباس تیم ملی در این وزن بسیار سخت بود که با تلاش علی جمالی این مهم میسر شد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۹:۳۹

27 Oct 2021