۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۸۹۲۰
با دعوت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

بانوان والیبال نشسته چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

بانوی ورزشکار چهارمحال‌ و بختیاری با دعوت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته شرکت می‌کنند.
بانوان والیبال نشسته چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ بانوی ورزشکار چهارمحال‌ و بختیاری با دعوت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته شرکت می‌کنند.

 نسرین فرهادی و طیبه جعفری، بانوان والیبالیست نشسته چهارمحال و بختیاری هستند که برای حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران که از هشتم آبان در تهران آغاز می‌شود، دعوت‌ شدند.

مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته بانوان تا ۱۵ آبان ادامه دارد و ورزشکاران‌ چهارمحال و بختیاری در این اردو تمرینات خود را زیر نظر مریم ایران‌منش سرمربی تیم ملی دنبال می‌کنند.

در این مرحله از اردو ۲۰ ورزشکار والیبال نشسته از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، گلستان، کرمان، آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، هرمزگان، مازندران‌ و چهارمحال‌ و بختیاری حضور دارند.

نسرین فرهادی و طیبه جعفری بانوان والیبالیست چهارمحال و بختیاری کسب نشان نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و تجربه حضور در پاراالمپیک ریو را در کارنامه ورزشی خود دارند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۳:۵۳

26 Oct 2021