۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۸۹۱۴
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 15 درصدی مراجعان ناشی از تصادفات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از رشد 15 درصدی مراجعان ناشی از تصادفات در شش ماه ابتدای سال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این مدت 2 هزار و 83 نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.
رشد 15 درصدی مراجعان ناشی از تصادفات در چهارمحال و بختیاری
حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی شش ماه گذشته  از سال 1400 تعداد 14 مورد فوتی شامل یک نفر زن و 13 نفر مرد به دلیل غرق‌شدگی به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع شده است.

وی افزود: مرگ ناشی از غرق‌شدگی در شش‌ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل که 12 مورد شامل دو نفر زن و 10 نفر مرد بودند، افزایش 17 درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در شش‌ماهه گذشته فوت ناشی از برق‌گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع نشده است.

نظیفی عنوان کرد: طی شش ماه گذشته  سال 1400 تعداد هفت مورد فوتی ازجمله یک نفر زن و 6 نفر مرد به دلیل حوادث ناشی از کار به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرگ ناشی از حوادث کار در شش‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل که 6 مورد مرد بودند افزایش 17 درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خوشبختانه در شش‌ماهه اول امسال تنها یک مورد فوت ناشی از گازگرفتگی گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که  پنج مورد مرد بودند، 400 درصد کاهش داشته است.

نظیفی از رشد 15 درصدی مراجعان ناشی از تصادفات در شش ماه ابتدای سال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این مدت 2 هزار و 83 نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی بیان کرد: از کل مراجعان ناشی از تصادفات در شش‌ماهه نخست سال جاری تعداد 578 نفر زن و یک هزار و 505 نفر مرد بوده‌اند، این در حالی است که در شش‌ماهه نخست سال گذشته، تعداد یک هزار و 805 نفر به دلیل تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، 409 نفر زن و یک هزار و 396 نفر مرد بوده‌اند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۶:۳۲

25 Oct 2021