۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۸۹۰۶
مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری؛

اعزام 6 گروه رسانه ای به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری

سرهنگ البرز لله گانی گفت: سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری دارای 6 گروه جهادی فعال است و به تناوب به مناطق محروم که گروه های جهادی در حال فعالیت می باشند اعزام می شوند.
اعزام 6 گروه رسانه ای به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری
البرز لله گانی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛در خصوص اعزام گروه های رسانه ای برای  پوشش برنامه های جهادی مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با توجه به زحماتی که گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم روستایی و شهری استان چهارمحال و بختیاری می کشند و لازم است که ما این زحمات را به سمع و نظر مردم عزیز استان و کشور برسانیم ،گروه های بسیجی رسانه استان چهارمحال و بختیاری به این مناطق اعزام شده و به تناوب نسبت به انعکاس زحمات گروه های جهادی بسیج اقدام می کنند.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه استان دارای 6 گروه فعال در حوزه پوشش اخبار گروه های جهادی عمرانی بسیج است و به تناوب به مناطق محرومی که گروه های جهادی در آن در حال فعالیت می باشند اعزام می شوند.

لله گانی اضافه کرد: امسال نیز تا کنون 6 مرحله گروه های جهادی بسیج رسانه را به مناطق محروم استان اعزام کردیم ،در آخرین مرحله اعزام گروه جهادی نیز انعکاس فعالیت گروه جهادی عمرانی شهید شهرانی در روستای آزادگان بود که در حال ساخت یک منزل مسکونی برای خانواده ای نیازمند بود را داشتیم.

وی بیان کرد: بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری تا کنون حدودا 212 نفر بسیجی فعال از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان دارد و انتظارمان از مدیران مسئول رسانه ای استان این است که نسبت به اعزام بسیجیان رسانه خودشان به مناطق محروم استان، همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۶:۳۸

23 Oct 2021