۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۸۹۰۵
شهردار شهرکرد:

آتش‌نشانان برای انجام وظایف و رسالت‌های خود نیازمند توانمندی بالا هستند

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت:آتش‌نشانی از مشاغل پرمخاطره است، آتش‌نشانان برای انجام وظایف و رسالت‌های خود نیازمند توانمندی و سلامت جسمی و روحی بالا هستند.
آتش‌نشانان برای انجام وظایف و رسالت‌های خود نیازمند توانمندی بالا هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛با حضور دکتر جاپلقی شهردار شهرکرد مانور فرضی توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ساعت ۲ بامداد برگزار و سرعت‌عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش‌نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمدتقی جاپلقی در حاشیه این مانور اظهارداشت: یکی از اصول بنیادی در پدافند غیرعامل، مکان‌گزینی اصولی ایستگاه‌ها و سطح بالای آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در شرایط بحرانی است.

وی افزود: با نگاه پدافند غیرعامل، ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازجمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی دارند.

جاپلقی آتش‌نشانی را از مشاغل پرمخاطره دانست و بیان کرد: آتش‌نشانان برای انجام وظایف و رسالت‌های خود نیازمند توانمندی و سلامت جسمی و روحی بالا هستند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر توانایی یک آتش‌نشان در سطح استاندارد و متناسب با وظایف این شغل باشد، می‌تواند در حین ماموریت‌های واگذارشده، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، وظایف مهم و حیاتی خود را انجام دهند.

وی در پایان گفت: هدف از این اقدام ارزیابی عملکرد رئیس و کارکنان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، برآورد تجهیزات، افزایش آمادگی جهت واکنش در شرایط اضطرار و ارزیابی و سنجش آمادگی جسمانی و سطح آموزش نیروها بوده است.


انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۸:۲۹

23 Oct 2021