۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۸۸۸۰

عزم جدی مجتمع تولیدی کلارمایه برای از بین بردن آلاینده ها

مدیر مجتمع کلارمایه چهارمحال و بختیاری گفت: فاز اول طرح تولید ویناس در مجتمع کلارمایه چهارمحال و بختیاری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و در روزهای آینده شاهد بهره برداری از فاز اول این پروژه خواهیم بود.
عزم جدی مجتمع تولیدی کلارمایه برای از بین بردن آلاینده ها
دکتر سید علی هاشمی مدیر مجتمع کلارمایه چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز  از عزم جدی این مجموعه برای تصفیه پسماند این واحد تولیدی خبر داد.

مدیر مجتمع کلارمایه چهارمحال و بختیاری گفت: فاز اول طرح تولید وینانس در مجتمع کلارمایه چهارمحال و بختیاری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و در روزهای آینده شاهد بهره برداری از فاز اول این پروژه خواهیم بود.

هاشمی در ادامه افزود: هدف نهایی اجرای پروژه ویناس مجتمع تولیدی کلارمایه، تصفیه کامل پساب این کارخانه است که منجر به تولید محصول ویناس خواهد شد.

وی در پایان از تکمیل فازهای بعدی این پروژه طی ماه های آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا طی ماه های آینده با اجرای کامل این پروژه یکی از خواسته های جدی مسئولان و مردم منطقه که رفع آلودگی های حاصل از پسماند کارخانه است را برطرف کرده و با تبدیل پسماند کارخانه به محصولات ویناس و آب مقطر زمینه های اشتغال جدیدی برای مردم عزیز منطقه فراهم آوریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۲:۴۶

18 Oct 2021