۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۸۸۷۴
مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

افتتاح 53 واحد مسکونی ایتام در چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 53 واحد مسکونی با اولویت ایتام در چهارمحال و بختیاری افتتاح و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
افتتاح 53 واحد مسکونی ایتام در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش خدمت کریمانه اظهار کرد: با توجه به اینکه نزدیک به دو سال مردم ایران در شرایط کرونا قرار گرفته اند در همین حوزه نیز بسیاری خدمت می کنند و همدلی و مواسات را نیز در برنامه خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد گفت: عده ای هستند که از همه مال خود می گذرند و آن را انفاق می کنند که آن ایثاربوده که بالاترین کمک است، امروز در این شرایط سخت خیلی ها ایثار می کنند .

محمدی با اذعان بر اینکه شاد کردن دل یتیم هیچگونه ارزش مادی ندارد که بتوان روی آن قیمت گذاری کرد گفت: عده ای از خیرین هستند که برای فقرا و شاد کردن آن ها اقدامات ارزشمندی را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: دعای خیر کسانی که شما به آن ها کمک کرده اید قطعا" بدرقه راه شماست و خیر آن را در زندگی رزمره نیز خواهید دید.

محمدی با بیان اینکه امروز 53  واحد مسکونی با کمک های شما مردم  ساخته و در اختیار ایتام گذاشته شده است گفت: تا زمانی که آجر، آجر این خانه ها پایدار باشد دعای خیر اهالی آن خانه بدرقه راه شماست.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال 65 میلیارد  به کمیته امداد استان کمک شده است گفت: کمک های جمع آوری شده بین 44 هزار خانواده تقسیم شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: امروز 50 واحد مسکونی دیگر کلنگ زنی شد که امید است با کمک مردم  در کمترین زمان به بهره برداری رسیده و تحویل نیازمندان شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در فصل مهر و آغاز مدارس نیز قرار گرفته ایم گفت: 1050 بسته فرهنگی نیز تهییه و به دانش اموزان محروم و نیازمند به ترتیب اولویت اهدا می شود .
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۲:۳۶

17 Oct 2021