۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۸۸۴۳
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا چهارمحال و بختیاری:

قاچاقچیان چوب جنگلی مامور یگان منابع طبیعی خانمیرزا را زخمی کردند

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا چهارمحال و بختیاری از زخمی شدن یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان توسط قاچاقچیان چوب، در چهارشنبه شب خبر داد.
قاچاقچیان چوب جنگلی مامور یگان منابع طبیعی خانمیرزا را زخمی کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ کشواد درویشی اظهار کرد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان چوب قصد قطع درخت و قاچاق آن را دارند، ماموران یگان حفاظت در منطقه مستقر شدند و در گشت‌های متعدد یک‌ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و ۲ نفر در هنگام قطع و بارگیری درختان بلوط، مشاهده شد.

وی گفت: این ۲ نفر قاچاقچی با مشاهده مامورن انتظامی و یگان منابع طبیعی خودرو را رها کرده و متواری شدند.

درویشی افزود: این قاچاقچیان به درگیری با ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان و یگان امداد پرداختند که در این درگیری یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مجروح شد.
درویشی اظهار داشت: ماموران کلانتری و یگان حفاظت منابع طبیعی مقداری از چوب‌های قطع شده را به اداره شهرستان منتقل کردند و صورتجلسه‌ای توسط عوامل انتظامی تنظیم شد.

وی ادامه داد: در این درگیری "حمید موسوی" مامور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی از ناحیه زانوی راست مجروح و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لردگان منتقل و بستری شد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان خانمیرزا گفت: از ابتدای سالجاری دو نفر ازماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب مجروح شدند.

وی سودآور بودن قاچاق چوب را از مهمترین دلایل قاچاق این محصول جنگلی اعلام کرد و گفت: قاچاقچیان چوب هر کیلوگرم چوب جنگلی  بلوط را کیلویی ۶۰ تا ۷۰ هزار ریال به فروش می‌رساند.

درویشی از مردم استان خواست تا هر گونه تخلف در رابطه با جنگل‌ها و مراتع را با استفاده از سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع  و یا اطلاع به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها گزارش دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۶:۳۷

14 Oct 2021