۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۸۸۴۱
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نقدها به طرح ساماندهی فضای مجازی براساس مطالعه و درایت باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اجرای طرح ساماندهی فضای مجازی اگر قرار است نقدی وجود داشته باشد باید بر طبق مطالعه و درایت باشد.
نقدها به طرح ساماندهی فضای مجازی براساس مطالعه و درایت باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: اصلی ترین رکن در کمیسیون شناسایی اولویت ها است،  برای مثال طرح بازگشت به روستاها،  طرح خوبی، است اما باید اولویت های این طرح از ابتدا تا انتها مورد توجه قرار گیرد. 
 
وی افزود: توجه به رشد جمعیت و طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده صرفا تعداد زیاد فرزند مد نظر نیست، بلکه اولویت های آن مثل نیازهای دختران و پسران جوان برای تشکیل زندگی،  تربیت فرزندان،  اقتصاد خانواده و...  در آن در نظر گرفته شده است. 
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده شامل ۷٠ ماده است که تسهیل ازدواج جوانان نیز در آن دیده شده است،  این طرح که برای تدوین آن ۷٠ هزار نفر_ساعت صرف شده است باید در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود. 
 
آقاتهرانی عنوان کرد:طرح دیگر،  ساماندهی فضای مجازی است که حجمه زیادی علیه این طرح به راه افتاد، این حجم از اعتراض نسبت به اجرای این طرح نشان می دهد عده ای منافعی در این خصوص دارند. 
 
وی خاطرنشان کرد: در بحث اجرای طرح ساماندهی فضای مجازی اگر قرار است نقدی وجود داشته باشد باید بر طبق مطالعه و درایت باشد. 
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کارهای فرهنگی ابتدا اولویت ها شناسایی شوند و بعد از آن همچون شهدا جهادی وارد عمل شویم. 
 
آقاتهرانی بیان کرد: تلاش شد بودجه ای برای حوزه های علمیه اختصاص داده شود اما طلبه ها بیشتر از دیگر اقشار در فقر مالی هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه این دومین سفر کمیسیون فرهنگی مجلس به استان ها است،  گفت: از هر جهت آمادگی کمک به دولت و مردم را داریم و اگر سه قوه با هم همکاری کنن به دستاوردهای بزرگی می رسیم. 
 
انتهایی پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۲:۵۷

14 Oct 2021