۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۸۸۳۱
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

مهارت نه گفتن را به کودکان خود بیاموزید/ از بین رفتن خلاء های عاطفی با محبت کردن به فرزندان

سرهنگ علی رازانی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: والدین سعی کنند محیطی امن و آرام را برای فرزندان خود فراهم سازند و به فرزندان خود محبت کنند تا خلاء عاطفی نداشته باشند و کمبود محبت را در دامان دیگران جست‎‌وجو نکنند.
مهارت نه گفتن را به کودکان خود بیاموزید/ از بین رفتن خلاء های عاطفی با محبت کردن به فرزندان
سرهنگ علی رازانی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از عواملی که می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار باشد نقش خانواده‌ها است.
 
وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در جرائمی که اتفاق می‌افتد آسیب‌پذیری بالایی دارند تصریح کرد: هم ممکن است ارتکاب جرم و هم قربانی جرم در این قشر بسیار زیاد است.
 
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای اینکه خانواده‌ها بتوانند این آمار را کاهش دهند و فرزندانشان مرتکب جرم نشوند، در انتخاب دوستان شایسته به فرزندان خود کمک کنند.
 
رازانی اضافه کرد: اگر سری به زندان‌ها بزنیم و از افراد حبس شده سوال کنیم چرا گرفتار شده‌اند خواهیم دید اصلی‌ترین دلیل دوست ناباب بوده است، لذا باید کاری کنیم که فرزندانمان گرفتار این قبیل دوستان نشوند.
 
وی آموزش مهارت‌های زندگی به‌ویژه مهارت نه گفتن به فرزندان را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: باید جوانان و نوجوانان آموزش ببینند که در مقابل درخواست‌های نادرست خصوصا در بحث اعتیاد به مواد مخدر بخصوص در بین هم‌سن و سالان قاطعانه نه بگویند تا گرفتار نشوند.
 
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: والدین سعی کنند محیطی امن و آرام را برای فرزندان خود فراهم سازند و به فرزندان خود محبت کنند تا خلاء عاطفی نداشته باشند و کمبود محبت را در دامان دیگران جست‎‌وجو نکنند.
 
وی افزود: والدین باید با یک نظارت معقول و نه نظارتی سخت‌گیرانه مهرات‌های لازم را به فرزندان خود بیاموزند، بسیاری از جرائمی که امروز شاهد آن هستیم کاهش خواهد یافت و جوانان و نوجوانان قربانی جرم نخواهند شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۵:۳۶

13 Oct 2021