۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۸۱۵
معاون شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری:

اجرای هفت مجتمع آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری

معاون نظارت بر بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در حال اجرای هفت مجتمع آب‌رسانی روستایی هستیم و 19 پروژه تامین آب تک‌روستایی هستیم که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم پروژه‌های مذکور را به سرانجام برسانیم.
اجرای هفت مجتمع آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مراد محمودی معاون نظارت بر بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حال اجرای هفت مجتمع آب‌رسانی روستایی هستیم.

وی افزود: تامین آب شرب جامعه روستایی چهارمحال و بختیاری از 243 منبع تامین می‌شود که شامل 168 حلقه چاه، 58 دهنه چشمه، هفت رشته قنات و 10 مورد برداشت از آب‌های سطحی هست.

محمودی گفت: افتخار سقایی 87/87 درصد از روستائیان شریف هم‌استانی در 632 روستای استان چهارمحال و بختیاری بر عهده ماست که امیدواریم با لطف و عنایت خداوند متعال بتوانیم این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: آب استحصال شده از منابع ذکر شده با یک هزار و 847 کیلومتر خط انتقال به 430 مخزن ذخیره با حجم 96 هزار و 350 متر مکعب منتقل و ذخیره می‌شود تا پس از گندزدایی در راستای تامین آب سالم عزیزان ساکن در مناطق روستایی استان از طریق 3 هزار و 432 کیلومتر شبکه توزیع در دسترس این عزیزان قرار گیرد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از سال زراعی گذشته به‌عنوان کم‌بارش‌ترین سال در 50 سال گذشته نام برد و بیان داشت: آب‌رسانی سیار به 100 روستا که به‌صورت روزانه در حال افزایش هستند لزوم مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف این ماده بدون جایگزین را بیش از پیش نموده که امیدواریم با همراهی مردم هم چون گذشته نتیجه‌بخش باشد.

وی از اصلاح 40 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در جهت جلوگیری از هدررفت آب، حفر و تجهیز 25 حلقه چاه و اجرای 9 کیلومتر خط انتقال جهت تامین آب آشامیدنی روستائیان خبر داد.

محمودی در پایان گفت: با اعتبار مصوب 265 میلیارد تومانی شامل 30 میلیارد تومان از اعتبارات ملی 50 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و 185 میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت‌زدایی در حال اجرای هفت مجتمع آبرسانی روستایی و 19 پروژه تامین آب تک‌روستایی هستیم که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم پروژه‌های مذکور را به سرانجام برسانیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۴:۳۵

12 Oct 2021