۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۸۷۹۲
رئيس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان:

نيروی انتظامی در حفظ و تأمين امنيت نقش به‌سزايی دارد

رئيس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان گفت: برخی اوقات کارهای نيروی انتظامی ناديده گرفته می‌شود و اين در حالی است که نيروی انتظامي در جهت حفظ و تأمين امنيت نقش به‌سزايی داشته از ورودی مرزها تا کنار درب منازل انجام‌وظيفه می‌کند.
نيروی انتظامی در حفظ و تأمين امنيت نقش به‌سزايی دارد
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ به مناسبت هفته ناجا گفت: اهميت اين شغل از اين جهت است که هم بايد مردم‌دار و هم قانون‌مدار باشند. يکي از ويژگي‌هاي ناجا اقتدار اين دستگاه است. ناجا در ايران حافظ ارزش‌ها است ولي در کشورهاي غربي پليسي تربيت مي‌شود که به جان انسان مي‌افتد و به اسم امنيت جان مردم را مي‌گيرد.

وي افزود: در برخي اوقات کارهاي نيروي انتظامي ناديده گرفته مي‌شود و اين در حالي است که نيروي انتظامي در جهت حفظ و تأمين امنيت نقش به سزايي داشته از ورودي مرزها تا کنار درب منازل انجام‌وظيفه مي‌کند.

ملک پور تصريح کرد: امنيت ابعاد گوناگوني دارد و تنها به دزدي، شرارت و کيف‌قاپي محدود نيست و بنا به فرمايش مقام معظم رهبري کشاندن جوانان به سمت منکرات، ناامني است. در مسئله امنيت اجتماعي به وضوح ديده مي‌شود که دست‌هاي پشت پرده اقدام به اعمالي مي‌کنند که جامعه و حريم خانواده را از بين ببرند. جوانان و نوجوانان تحت تأثير اين اعمال مرتکب جرم و بزه شوند که بايد در اين زمينه هوشياري لازم وجود داشته باشد و از زحمات همه اين عزيزان تقدير و تشکر مي‌کنم.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: امروزه يکي از ارکان پيشرفت هر جامعه‌اي وجود امنيت در آن جامعه بوده و امنيت به‌عنوان سرشاخه ساير حوزه‌ها در جلب رضايت مردم داراي اهميت خاص است که اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ خواهد شد.

وي در پايان بيان داشت: بنده اميدوارم که فرماندهي محترم نيروي انتظامي کل کشور و با اهتمامي که برادر بزرگوارمان سرهنگ شکري دارند براي رشد کمي و کيفي ناجا در شهرستان نگاه ويژه داشته باشد تا عزيزان بتوانند مأموريت خودشان را به نحو احسن بيش‌ازپيش دنبال کنند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۳:۵۳

10 Oct 2021