۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۸۷۸۰
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

اتحاد و انسجام رمز موفقیت نیروی انتظامی/هفته ناجا فرصتی برای ارتباط با اقشار مختلف و استفاده از کمک آن‌ها

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر نیروهای انتظامی می‌خواهند بهتر در خدمت مردم باشند باید به بحث، اتحاد و انسجام هم در مجموعه انتظامی و هم دستگاه‌های مرتبط توجه شود.
اتحاد و انسجام رمز موفقیت نیروی انتظامی/هفته ناجا فرصتی برای ارتباط با اقشار مختلف و استفاده از کمک آن‌ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: همگان به نظم و امنیت برای انجام کلیه امور خود نیاز دارند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز در خانه‌ها و جامعه حاکم است به دلیل وجود نگهبان، حافظ و مامنی به نام نیروی انتظامی است، این توفیق نصیب ما شده است تا بتوانیم در ایم خصوص ایفای نقش کنیم خاطرنشان کرد: روزانه هزاران ماموریت در نیروی انتظامی در قسمت‌های مختلف صورت می‌گیرد.

امان اللهی ادامه داد: اگر تعهد، دلسوزی، وظیفه‌شناسی، اخلاص، ایثار و تلاش شبانه‌روزی در نیروی انتظامی نباشد قطعا موفقیتی نخواهیم داشت، اگر امروز می‌گوییم در همه زمینه‌ها ارتقاء عملکرد داریم، اولا به دلیل همراهی و همکاری مردم و دوم به دلیل تلاش شبانه‌روزی نیروهای مخلص پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه وقتی مشکلی در خانواده، شهر و... پیش می‌آید اولین جایی که مردم از آن درخواست کمک دارند نیروی انتظامی است عنوان داشت: موقعیت نظامی جمهوری اسلامی بر استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل ستمگران است و باتوجه به شرایط منطقه می‌توان گفت ایران در سطح مطلوبی از نظر امنیت قرار دارد، در سایه تلاشی است که همگان خصوصا دستگاه‌های امنیتی و نظامی و انتظامی محقق شده است.

وی افزود: اگر نیروهای انتظامی می‌خواهند بهتر در خدمت مردم باشند باید به بحث، اتحاد و انسجام هم در مجموعه انتظامی و هم دستگاه‌های مرتبط توجه شود.

امان اللهی بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا ما بتوانیم با اقشار مختلف در حوزه‌های مختلف خصوصا افراد اثرگذار ارتباط گرفته و از کمک آن‌ها بهرمند شویم، برنامه‌های این هفته به دلیل شرایط کرونایی بیشتر در حوزه رسانه، صدا و سیما، فضای مجازی، نشست با اقشار مختلف و برنامه‌های جمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۱:۲۱

9 Oct 2021