۰
plusresetminus
امام جمعه هفشجان گفت: خواسته مقام معظم رهبری در آن سال ها و همچنین این روزها فعالیت ها و تلاش های بیشتر برای عمران و آبادانی استان، برخورد مناسب و با روی گشاده با مردم، جبران محرومیت ها برای بهبود سطح زندگی و... در منطقه و به ویژه روستاهای دورافتاده است.
تلاش برای رفع محرومیت، برخورد مناسب مسؤولان و بهبود سطح زندگی مردم، تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه شهر هفشجان در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ درخصوص بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از روستای لبد در بازفت در طی سفری که در ۱۵ مهرماه سال ۷۱ به چهارمحال و بختیاری داشتند؛ اظهار کرد: ایشان استعدادهای ارزشمند فرهنگی، فضائل اخلاقی و ویژگی هایی همچون جوانمردی، شجاعت، صراحت لهجه، صفای روح و میهمان نوازی مردم این استان را ستودند. 
وی افزود: حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله عالی) خدمات انقلاب اسلامی به این منطقه محروم کشور را قابل توجه و تحسین برانگیز توصیف کردند.
 
امام جمعه هفشجان با اشاره به اینکه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری با هدف ملاقات با مردم و آگاهی از وضعیت این استان بود، ادامه داد: خواسته رهبری در آن سال ها و همچنین این روزها فعالیت ها و تلاش های بیشتر برای عمران و آبادانی استان، منطقه و به ویژه روستاهای دورافتاده است.
 
جلالی عنوان کرد: یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مناطق محروم چه در چهارمحال و بختیاری و چه دیگر مناطق محروم کشور جبران محرومیت های تحمیل شده بر این مناطق است تا سطح زندگی مردم  بهبود یابد. 
 
وی خاطرنشان کرد:  رهبر انقلاب در همان سال در سفر به چهارمحال و بختیاری و دیدار با مسئولان اداری این استان، برخورداری از صفا و صمیمیت مردم را در خدمات صادقانه و عملکرد درست مسئولین ممکن دانستند و بر لزوم رفتار توأم با صبر و بردباری در پاسخگویی به مراجعات مردم تأکید کردند.
 
امام جمعه هفشجان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری را عملکرد شایسته‌ مسئولین با مردم عنوان کرد و اضافه کرد: به زعم ایشان این شیوه برخورد مسؤولان با مردم باعث تقویت اسلام و نظام جمهوری اسلامی می شود. 
 
جلالی بیان کرد:  این یک رکن اساسی است که پایبندی به تکلیف و تعهد شرعی لازمه‌ عمل صحیح است و از نظر مقام معظم رهبری و به گفته ایشان کسی که خدا را ناظر و شاهد بداند کنترل مضاعفی را در کار خود اعمال خواهد کرد، تعبد و توجه به نظارت دائمی پروردگار و تلاش برای جلب رضایت خداوند ملاک خدمت به مردم و محرومین است و مسئولین نظام باید وظایف خود را با دقت و توجه به اهمیت آن انجام دهند.
 
وی تاکید کرد:  یکی دیگر از خواسته های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تحکیم روابط صمیمانه مسؤولان با مردم و اجتناب از ظاهرسازی از سوی آنان بود چراکه از نظر ایشان مردم صداقت مسئولان را در عملکرد آنان احساس میکنند و برخورداری از صفا و صمیمیت مردم در خدمت صادقانه و بدور از ظاهرسازی ممکن خواهد بود.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۱:۳۳

7 Oct 2021