۰
plusresetminus
مراسم عزاداری دهه آخر صفر با حضور اقشار مختلف هم استانی مقیم پایتخت با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء،سخنرانی و مداحی واعظین و مداحان اهل بیت در مسجد قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.
مراسم عزاداری دهه آخر صفر در مسجد قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری های مقیم تهران برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هم استانی های چهارمحال و بختیاری مقیم مرکز، در این مراسم که از شب اربعین حسینی آغاز و در شب شهادت امام رضا (ع) به پایان رسید، آیت ا... اسلامیان نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت و حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نیا،توسلی ،یوسفی، بابا دایی و خاک به سخنرانی و مداحان اهل بیت به مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداختند.

همچنین در شب 28 صفر ، هیات امنای مسجد قمر بنی هاشم(ع) با اهداء لوح تقدیر از آقایان البرز سلیمانی دشتکی، امیرحسین شجاعی و صفرعلی صادقی که با کمک نقدی ،ارائه طرح و نقشه معماری و مدیریت اجرایی تا مرحله کنونی در پیشرفت ساخت این مسجد همکاری داشته اند  تقدیر کردند.

گفتنی است احداث مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) در زمینی به مساحت 1245 متر و با زیربنای 4700 متر مربع در 7 طبقه در منطقه مرزداران تهران از سال  93 آغاز شده و تا کنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سال 97 نیز برای برگزاری مراسم های مناسبتی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گفته هیات امناء مسجد قمر بنی هاشم (ع) ،با بهره برداری از بخشهای مختلف تجاری،درمانی،فرهنگی و سالن اجتماعات تا پنج سال آینده، علاوه بر ایجاد مرکز همگرایی هم استانی های چهارمحال و بختیاری ،بزرگترین پایگاه فرهنگی غرب پایتخت در این مسجد شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۳۹:۱۵

6 Oct 2021