۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۸۷۶۴
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

آسیب به 50 مدرسه و تخریب حسینه ها و مساجد در زلزله چلگرد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در پی زلزله روز های گذشته همچنین 50 مدرسه که دارای بافت فرسوده بودند و تعدادی از حسینه ها و مساجد دچار خسارت شدند.
آسیب به 50 مدرسه و تخریب حسینه ها و مساجد در زلزله چلگرد
مرتضی زمان پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بعد از وقوع زمین لرزه 5.7 ریشتری در شهرستان،  جلسات مختلف هماهنگی در این شهرستان تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم برای رسیدگی به اوضاع زلزله زدگان صورت گرفت. 
 
وی افزود: در حال حاضر 10 اکیپ از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  14 اکیپ گروهای جهادی،  اکیپ هایی از شرکت آب و فاضلاب و همچنین اکیپ هایی از جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در روستاهای زلزله زده حضور دارند و در حال برآورد میزان خسارت در منطقه هستند. 
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: همانطور که پیش از این اعلام شد 220 روستا در منطقه خسارتی بین 30 تا 80 درصد دیدند. 
 
زمان پور عنوان کرد: در پی زلزله روز های گذشته همچنین 50 مدرسه که دارای بافت فرسوده بودند و تعدادی از حسینه ها و مساجد دچار خسارت شدند. 
 
وی خاطرنشان کرد: در برخی روستاها آب به دلیل رانش زمین به صورت کامل قطع شد و امید با تلاش شبانه روزی آب این روستاها تا فردا وصل شود و در حال حاضر آبرسانی به صورت سیار  انجام می شود. 
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: زلزله و ریزش کوه به احشام و دام های عشایر آسیب رسانده است، در مناطقی نیز جایگاه های نگه داری دام تخریب شدند. 
 
زمان پور بیان کرد: نماینده مردم شهرستان های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل نیز در منطقه حاضر است و در حال بازدید از منطقه زلزله زده برای پیگیری موارد در سطح کشور است.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۹:۰۲

6 Oct 2021