۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۸۷۶۰

آمادگی گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری برای اعزام به منطقه زلزله زده بازفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از آمادگی گروه های جهادی استان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ خبر داد.
آمادگی گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری برای اعزام به منطقه زلزله زده بازفت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اشاره به زلزله روز گذشته در کوهرنگ، گفت: گروه های مختلف جهادی استان آماده اعزام فوری به مناطق زلزله زده هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به بازدید میدانی سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از مناطق آسیب دیده، ادامه داد: حجم خسارات به اماکن آسیب دیده در حال برآورد است و بر اساس گزارشات بررسی شده خدمات رسانی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی منطقه و استعلام گزارشات، گروه های جهادی به منطقه اعزام می شوند، افزود: گروه های جهادی استان در حوزه های عمرانی، خدماتی و امداد و نجات آمادگی خود را اعلام کرده اند.

 فولادی با اشاره به آمادگی نیروهای جهادی بسیج سازندگی استان، اظهار کرد: این نیروها در مناطق مختلف آماده پشتیبانی از گروه های جهادی در امر خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: گروه های جهادی استان ضمن حفظ آمادگی خود، برای اعزام به مناطق آسیب دیده با بسیج سازندگی شهرستان ها هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 فولادی به خدمات رسانی گروه های جهادی استان در حوادث و اتفاقات مختلف گذشته مانند زلزله در کرمانشاه و سی سخت و سیل در خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: با اعلام مسئولین استان و برآورد خسارت‌های احتمالی گروه های جهادی متخصص در این مناطق مستقر می شوند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۱۰:۴۶

5 Oct 2021