۰
plusresetminus
شب دوم از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برد پرگل بایرن مونیخ، شکست سنگین بارسلونا در پرتغال، باخت چلسی در تورین و برد شیاطین سرخ با گل دقایق پایانی رونالدو در اولدترافورد همراه شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری فارس، در شب دوم از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، 6 دیدار از ساعت 22:30 در گروه های E تا H پیگیری شد.

دو دیدار از ساعت 20:15 آغاز شد که در آن زنیت روسیه در حضور 15 دقیقه ای سردار آزمون با 4 گل از سد مالمو سوئد عبور کرد. آتالانتا ایتالیا هم در مصاف با یانگ بویز با یک گل پیروز شد.

گروه E:
بایرن مونیخ 5 - دینامو کیف صفر
گل: لواندوفسکی (پنالتی - 12 و 27)، گنابری 68، سانه 74 و چوپوموتینگ 87
بنفیکا 3 - بارسلونا صفر
گل ها: نونز 3 و 79 (پنالتی)، رافا سیلوا 69 

بایرن مونیخ در دیدار اول خود بارسا را در نیوکمپ تحقیر کرده بود و با انگیزه بالا در آلیانس آرنا از دینامو کیف اوکراین پذیرایی می کرد.
روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی باوارایی ها باز هم درخشان ظاهر شد و در نیمه اول دو گل به ثمر رساند.

در ادامه باوارایی ها هم باز هم توپ و میدان را در اختیار داشتند و گنابری گل سوم بایرن را به ثمر رساند.
در ادامه لروی سانه گل چهارم بایرن را به ثمر رساند و در نهایت چوپو موتینگ گل پنجم را به ثمر رساند تا شاگردان ناگلزمان برد پرگل دیگری را بدست آورند.

بنفیکا در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا بود. آبی اناری ها در اولین بازی خود در نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ تحقیر شده بودند و می خواستند با پیروزی مقابل نماینده پرتغال، شکست هفته اول را فراموش کنند.

گل اول بازی را صدرنشین لیگ فوتبال پرتغال توسط نونز خیلی زود و در دقیقه 3 به ثمر رساند.

در ادامه باز هم این تیم پرتغالی بود که توسط رافا سیلوا در دقیقه 68 گلزنی کرد تا مشخص شود که تیم کومان مشکلات فراوانی در چمپیونزلیگ دارند.

گل سوم تیم پرتغالی از روی نقطه پنالتی باز هم توسط نونز این بار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 به ثمر رساند تا آبی اناری ها شکست تحقیرآمیزی را در پرتغال متحمل شوند و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشند.

*جدول رده بندی: 

گروه F:

آتالانتا یک - یانگ بویز
گل: پسینا 68
منچستر یونایتد 2 - ویارئال یک

گل ها: پاکو آلکاسر 53 برای ویارئال و الکس تیس در دقیقه 60 و کریس رونالدو 4+90 برای منچستر یونایتد

تیم ایتالیایی دراولین بازی خود مقابل ویارئال به تساوی دو بر دو رسیده بود و امیدوار بود که با پیروزی خانگی به اولین 3 امتیاز برسد. این اتفاق هم رخ داد و شاگردان گاسپرینی مقابل یانگ بویز با یک گل پیروز شدند.

تیم سوئیسی اولین بازی خود مقابل منچستر یونایتد را دو بر یک برده بود و به دنبال رسیدن به صدر جدول و کسب 3 امتیاز بود اما این اتفاق رخ نداد.
شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد میهمان شاگردان اونای امری بودند. رونالدو هم تیمی ها در انتظار پیروزی در این بازی بودند.
گل اول بازی را در آغاز نیمه دوم پاکو آلکاسر برای ویارئال به ثمر رساند اما در ادامه الکس تیس بازی را مساوی کرد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود کریس رونالدو بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و در ثانیه های رو به پایان بازی گل برتری منچستر را به ثمر رساند تا شاگردان سولسشر کامبک بزنند و در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

*جدول رده بندی: 

گروه G:
سالزبورگ 2 - لیل یک
گل: ادیمی (پنالتی - 35 و 53)، ییلماز 62 برای لیل
ولفسبورگ یک - سویا یک
گل: استفان 48 برای ولفسبورگ و راکیتیچ (پنالتی - 87)
*جدول رده بندی: 

گروه H:
یوونتوس یک - چلسی صفر
گل: کیه زا 48
زنیت 4 - مالمو صفر 

گل ها: کلودینهو 9، کوژائف 49، سوتورمین 80، وندل 4+90

زنیت در دیدار مقابل مالمو به برتری پرگل 4 بر صفر دست یافت. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از دقیقه 75 وارد میدان شد و بر روی گل چهارم تیمش اثرگذار بود. شوت محکم او با دفع ناقص دروازه بان مالمو همراه شد و بر روی ریباند وندل دروازه تیم سوئدی را گشود.

زنیت با این پیروزی، اولین 3 امتیاز خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.مالمو هم بدون امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه، یوونتوس در تورین میزبان چلسی بود. دو تیم در اولین بازی خود به برتری رسیده بودند و برای رسیدن به صدر جدول امیدوار به کسب پیروزی بودند.

درنیمه اول چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت اما یوونتوسی ها حملات خطرناکی را بر روی دروازه آبی های لندن تدارک دیدند اما در نهایت نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم یوونتوسی ها توسط کیه زا خیلی زود و در دقیقه 46 به گل رسیدند.

در نهایت بانوی پیر به پیروزی ارزشمند دست یافت و مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

*جدول رده بندی:
*نتایج کامل به شرح زیر است:
انتهای پیام/1031ج
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۸:۵۹

30 Sep 2021