۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۸۷۰۶
به همت بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری؛

از پیشکسوتان رسانه و دفاع مقدس تجلیل شد +تصاویر

اصحاب رسانه و قلم هم زمان با هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار داشتند که در این دیدار از پیشکسوتان رسانه و دفاع مقدس تجلیل شد.
از پیشکسوتان رسانه و دفاع مقدس تجلیل شد +تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ البرز للگانی رئیس سازمان بسیج چهارمحال و بختیاری در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه اظهار کرد: امروز در جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته ایم به گونه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اهمیت آن را متذکر شده اند .
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز واژه جهاد را به معنای واقعی در فضای مجازی خواندند گفت:  رهبرر انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری نیز به جنگ نرم رسانه‌ای و کار عقلانی زیبای رسانه‌ای اشاره کردند و به ما نشان دادند که دشمن کجا را نشانه گرفته و قصد زدن دارد.
للگانی حساسیت فضای مجازی در عصر حاضر را بسیار مهم دانست و گفت: همه افرادی که در حوزه فضای مجازی فعالیت می کنند باید بدانند حملات توپخانه ای ما باید کجا مورد هدف قرار گیرد.
 
وی صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، و .....  را فرماندهان جنگ نرم رسانه ای خواند و خاطر نشان کرد: فرماندهان جنگ نرم باید برنامه ریزی های لازم برای تولید محتوا در مقابل رسانه های بیگانه را داشته باشند و سعی کنند تجهیزات در اختیار سربازان این عرصه از جمله خبرنگاران قرار دهند.
 
للگانی رسانه ها را به مانند نخ تسبیح تشبیه کرد و گفت: رسانه ها حلقه اتصال بین همه دستگاه ها هستند و باید به آن توجه ویژه ای داشت، نقش رسانه ها در بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب و دولت به آن بسیار تاکید دارند بسیار حائز اهمیت است .
 
للگانی در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: الگوی رسانه‌ها باید دفاع مقدس باشد و رسانه‌ها باید براساس این الگو از رزمندگان بیاموزند و بدانند چه آموزش‌های دشمن‌شناسی،  عقیدتی و بصیرتی و... نیاز است چراکه الان نه‌تنها نیاز به انواع آموزش‌ها از جمله بصیرت و دشمن‌شناسی وجود دارد بلکه بسیار بیشتر از زمان دفاع مقدس نیاز است.








 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۳۸:۲۵

28 Sep 2021