۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۸۷۰۲
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال در زندان بروجن مطلوب است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال در زندان بروجن، گفت: نقش فعالیت‌های فرهنگی زندان و ابعاد آن برای بازگشت سعادتمند مددجویان به زندگی بی‌بدیل است.
فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال در زندان بروجن مطلوب است
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان بروجن که به‌منظور نظارت بر فعالیت‌های بهداشت و درمان، اشتغال، فرهنگی و اصلاحی این زندان صورت گرفت، اظهار کرد: این فعالیت‌ها بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه تسهیل را می‌کند.

وی با بیان اینکه اربعین بزرگ‌ترین تجمع شیعی است و می‌توان در آن، به فهمی مشترک از ایثار و دین‌باوری رسید و امام حسین (ع) را باید نماد عزت و آزادگی و محور حق‌طلبان جهان دانست، افزود: ایجاد روحیه استقامت، تأمین الگوی تربیتی، اجتماعی شدن، ترویج فرهنگ ایثار ازجمله اثرات تربیتی همایش اربعین است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه 32 سوره مائده ادامه داد: در این آیه می‌خوانیم: "مَنْ أَحْیاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْیا النَّاسَ جَمِیعًا" یعنی نجات هر انسان از گمراهی می‌تواند اثرات و نتیجه‌ مثبتی برجای گذارد كه این اثر برای همیشه ماندگار شود، به‌طوری‌که گویا همه جامعه نجات یافته است.

جعفری عنوان کرد: جامعه انسانى در حقیقت یک واحد است و افراد آن همانند اعضاى یک پیکرند، هر لطمه‌ای به عضوى از اعضاى این پیکر برسد اثر آن کم و بیش در سایر اعضاء آشکار می‌شود زیرا یک جامعه بزرگ از افراد تشکیل شده و فقدان یک فرد خواه ناخواه ضربه‌ای به همه جامعه بزرگ انسانى است.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال در زندان بروجن، گفت: نقش فعالیت‌های فرهنگی زندان و ابعاد آن ازجمله ارتقاء سطح آگاهی و دانش زندانیان، پر کردن اوقات فراغت آنان، ارتقاء سطح ارزش‌های دینی و اخلاقی زندانیان، ارتقاء سطح سلامتی و توانمندسازی آنان برای بازگشت سعادتمند به زندگی بی‌بدیل است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برعکس دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند امکانات رفاهی و بهداشت و درمان زندان مطلوب است و به همت مسئولین شهرستان به سطح بالاتر نیز خواهد رسید.

انتهای پیام/1031 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۰:۲۶

28 Sep 2021