۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۸۶۷۵
امام جمعه فارسان:

عضويت ايران در شانگهاى شکست بزرگ و راهبردى براى آمريکا و رژيم صهيونيستى است

امام جمعه فارسان گفت: طبيعى است آمريکا و صهيونيست‌ها و ارتجاع عرب از عضويت ايران در شانگهاى بسيار عصبانى‌اند. اين واقعه فصلى نوين در تکميل ائتلاف‌سازى ايران و شکست بزرگ و راهبردى براى آمريکا و رژيم صهيونيستى است.
عضويت ايران در شانگهاى شکست بزرگ و راهبردى براى آمريکا و رژيم صهيونيستى است
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: يکي از نشانه‌هاي انسان باتقوا و انسان مؤمن زيارت اربعين است که ازنظر حجمي زيارتي مختصر و کوتاه است که توسط امام حسن عسکري عليه‌السلام از نشانه‌هاي مؤمن، معرفي‌شده است. زيارت اربعين اعتقاد قلبي شيعيان را بيان مي‌دارد.

وي افزود: به بياني ديگر زيارت اربعين آن چيزهايي که هر مؤمني بايد قلبا بدان‌ها معتقد باشد تا در زمره مؤمنيني در آيد را بيان مي‌دارد. هر چيزي که در زمان غيبت اعتقاد به آن ممکن است در ميان جوامع ايماني سست و کم‌رنگ شود. خواندن اين زيارت يعني مرور نمودن آن معتقداتي که هر شيعه‌اي بايد تا زمان ظهور با خود همراه داشته باشد و خواندن زيارت اربعين در حقيقت تجديدعهد است. عهدي که در عالم ذر شيعيان با امام خويش بسته‌اند. عهدي که بايد تا زمان ظهور شيعيان بر آن باقي بمانند.

وي تصريح کرد: دهه آخر ماه صفر با اربعين امام حسين عليه‌السلام آغاز مى‏شود. اربعين زنده کننده حماسه عاشورا و يادآور شرافت، عزت، ايثار، جوانمردي، روح آزادگي و عدالت‌خواهي است. اربعين يعني ادامه‌ي ارتباط با امام حسين عليه‌السلام و انقلاب حسيني. اربعين حرکتي سياسي عليه مستکبرين است که بدانند در مقابل جبهه سازش، جبهه مقاومت هميشه ايستاده و مقاوم است.

وي بيان داشت: در روز اربعين به زيارت امام حسين عليه‌السلام مي‌رويم. اين زيارت نماد و نشانه‌ي ارادت است و تجديد پيمان. زيارت در اين روز بيان عمق ارتباط با امام عليه‌السلام و مسيري است که براي رسيدن به هدف طي مي‌شود. به بعضي فرازهاي زيارت‌نامه اشاره مي‌کنم.

امام‌جمعه فارسان به حذف امضاهاى طلايى؛ گام بزرگ براى شفافيت‌ اشاره داشت و گفت: از اهداف اصلى اين طرح، حذف ديوان‌سالاري و خريدوفروش مجوزها است. در صورت اجرايى شدن اين طرح توسط دولت، مدت صدور مجوزها- که اکنون بين شش ماه تا دو سال طول مى‌کشد! حداکثر به سه ماه کاهش خواهد يافت.

وي افزود: بر اساس اين طرح مجوز مشاغلى مانند داروخانه‌ها، سونوگرافى‌ها، نانوايى‌ها، مراکز آموزش رانندگى، وکالت، سر دفترداري‌ها، کارگزارى بورس، تحت تأثير آن قرار گرفته و جلوى بسيارى از سوءاستفاده‌ها و انحصارطلبى‌ها گرفته خواهد شد؛ و... البته در روزهاى اخير فضاسازى‌هاى سنگينى عليه اين طرح انجام شد که بيشتر صاحبان همان امضاهاى طلايى و انحصارطلبان اقتصادى هستند.

وي به عضويت ايران در شانگهاى؛ فصلى نوين در ائتلاف‌سازى راهبردى‌ هم اشاره داشت و بيان داشت: يکى از اضلاع سياست راهبردى آمريکا برعليه ايران منطقه‌گرايي تهاجمى از راه ائتلاف‌سازى با مرتجعان منطقه و ائتلاف سوزي بين ايران و هم‌پيمانان او بود. اين اتفاق مهم يک پيروزى ديپلماتيک براى ايران انقلابى و افتخارى براى دولت سيزدهم در آغاز کار اوست.

وي در پايان تصريح کرد: طبيعى است آمريکا و صهيونيست‌ها و ارتجاع عرب از اين اتحاد و اتفاق منطقه‌اى بسيار عصبانى‌اند. اين واقعه فصلى نوين در تکميل ائتلاف‌سازى ايران و شکست بزرگ و راهبردى براى آمريکا و رژيم صهيونيستى است. حضور ايران در اين سازمان مى‌تواند فوايد بسيار مهمى براى کشورمان در پي داشته باشد ان شا الله...

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۰۰:۰۷

24 Sep 2021