۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۸۶۷۲
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرکرد

کرم نظری گفت: با رویکرد ایثار و شهادت بیش از ۱۵۰ برنامه در 3 سطح پیش بینی شده است که اولین سطح آن در روستاها با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج ، در سطح بخش ها با محوریت حوزه های مقاومت بسیج و در مرکز شهرستان با محوریت خود ستاد ناحیه شهرکرد برای برگزاری انجام می پذیرد.
اجرای بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از کارت ایثار   که با حضور سردار اکبری فرمانده سرافراز جنگ و سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  استان و در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد گفت:سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد برای تکریم و بزرگداشت ایام غرور آفرین دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه را پیش بینی کرده است.

وی افزود: برنامه های پیش بینی شده با رویکرد های مختلف از جمله اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصاد مقاومتی و رویکرد ایثار و شهادت و با شعار ما مقتدریم برای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال برنامه ریزی شده است.

 نظری همچنین اضافه کرد: با رویکرد ایثار و شهادت بیش از ۱۵۰ برنامه در 3 سطح پیش بینی شده است که اولین سطح آن در روستاها با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج ، در سطح بخش ها با محوریت حوزه های مقاومت بسیج و در مرکز شهرستان با محوریت خود ستاد ناحیه شهرکرد برای برگزاری انجام می پذیرد.

وی بیان کرد:ما به نمایندگی از خیل عظیم از ایثارگران و جانبازان و رزمندگان زمان جنگ تحمیلی در استان با رعایت از پروتکل های بهداشتی جمعی را از جانبازان قطع نخاع هشت جنگ تحمیلی و رزمندگان دعوت کردیم تا از آنها تجلیل کنیم.

نظری ابراز کرد: در خصوص کارت ایثار روندی بیش از هزار پرونده در سطح شهرستان شهرکرد را برای صدور کارت پیش بینی کرده و تعدادی کار برای آنها صادر شده و ان شاا... با رو نمایی و تحویل خدمت این عزیزان این اقدام به صورت کامل انجام می شود.

نظری در پایان افزود: عزیزان بسیجی ایثارگر در شهرستان شهرکرد که تا کنون برای صدور کارت مراجعه نکرده اند باید نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا روند صدور کارت برای آنها انجام پذیرد.

انتهای پیام/1030 ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۵۴:۰۴

23 Sep 2021